Hoi, ik plaats dit voor een vriendin. Wat is jullie idee hierover? De test van vanochtend geeft een zeer licht streepje, ze heeft geen last van misselijkheid o.i.d. en wel soort trekkende lichte ongi klachten en zere rug. Ook had ze vanochtend bij het afvegen licht roze afscheiding. Zou dit een late innesteling kunnen zijn?
Kan van alles zijn dat lichte bloedverlies. Nog door de innesteling, beginnende menstruatie, seks gehad. Ik zie wel een streepje trouwens! Spannend. En klachten hoeft ook (nog) niet, mocht het zo zijn dat ze zwanger is.
Ik had vorige maand ook zo een vaag streepje 1 dag na NOD en na het bloedprikken bleek dat ik wel degelijk zwanger was, maar dat de hcg waarde heel laag stond. Arts gaf ook aan dat het waarschijnlijk van een late innesteling was en het nog alle kanten op kon. Komt blijkbaar wel vaker voor. Helaas hier alsnog mis gegaan een paar dagen later.. Ik zie wel een streepje dus het zou kunnen. Ze zal helaas moeten afwachten
Is ze zeker van haar ovulatie? Het is voor NOD een te lichte streep ben ik bang, maar misschien wat ovulatie toch later dan gedacht?