Vals positief???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mommy94, 5 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Maak me een beetje zorgen omdat we je nog niet gehoord hebben :(...

Mommy94 vindt dit leuk.
  2. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Geen goed en geen slecht nieuws... het is gewoon weer afwachten. HCG was nu 700 en niet zo hoog als ze verwacht hadden. Op de echo was nog niks te zien. Slijmvlies was ongeveer 7.5 mm dik. Maandag weer een nieuwe afspraak en moet het hormoon sowieso op 1400 zitten. Als die een stuk lager is kunnen we uit gaan van een miskraam... hij kon wel zeggen dat het waarschijnlijk geen BBZ is, omdat de inwendige echo geen pijn deed en hij ook geen afwijkingen zag rond de eierstokken. Hij zei dat er pas wat op een echo zichtbaar is als het HCG hormoon tussen de 1500/2000 zit. Dus volgende echo ook nog niet zeker of er wat te zien zal zijn. Het is helaas niet anders. :$

3. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Lief dat je zo aan me denk! Knuff

4. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ik las elders al hoe het geweest is :o::|
    Jammer dat je nu nog steeds niet weet waar je aan toe bent, al vind ik het geen bbz verhaal wel al positief nieuws hoor.
    Nu maar weer afwachten tot maandag dus, veel succes meid❤️

Mommy94 vindt dit leuk.
  5. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Zeker al een hele opluchting dat het geen BBZ is waarschijnlijk!! Dankjewel!

noukie 1992 vindt dit leuk.
  6. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ja was al heel de dag aan het checken of ergens al wat gepost had :|
    Ik hoop gewoon echt dat dit verhaal een positief einde krijgt! ❤️

7. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Had de afspraak pas heel laat staan dus ben nog niet zo lang thuis. Ik hoop het ook. Eigenlijk is nog alles mogelijk. Baalde alleen dat die HCG nog op 700 zat, maar het was wel nog redelijk binnen de marges.

8. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ja ik dacht dat alles in de ochtend gepland stond :o:
    Ja het is wel weer gestegen, maar blijft natuurlijk allemaal wat onzeker nu helaas .. :$
    mijn duimen blijven draaien hoor, ik hoop dat goed nieuws mag volgen op maandag! :thumup:❤️

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.920
    15.586
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vermoed (gezien je testen), dat je nu zo rond de 4,5 wkn zwanger bent en je dus nog te vroeg bent voor de echo.
    Dus dan past het echo beeld van woensdag en vandaag in principe prima :)
    Het kan dus maar zo zijn dat je maandag ook nog niet iets duidelijk ziet :)

Mommy94 vindt dit leuk.
  10. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Ja hadden we ook al rekening mee gehouden!

11. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Hoi meiden. Ik kom net terug van de gyn. HCG hormoon was vrijdag 796 en nu 1500 ongv dus die is mooi verdubbeld!!:D Verder was er op de echo nog niks te zien en was mijn slijmvlies wel wat aan de dunne kant. Rond de 4.5 stond op de foto vorige keer 7.5 hij vond dit wel wat dun. Nog steeds willen ze een buitenbaarmoederlijke niet helemaal uitsluiten. Maar wij vinden het zelf toch een beetje raar en weten totaal niet de aanleiding waarom ze dat zo willen onderzoeken. Echo doet geen pijn en er is ook niks afwijkends te zien. Ook geen hefige krampen in mijn buik ofzo en de schouderpijn is volledig weg (toch verkeerd geslapen). Wel een beetje bruinverlies sinds 3 dagen. Ze zeggen zelf ook al elke keer dat het normaal is dat ze nog niks kunnen zien. Woensdag moet ik dus weer het zelfde doen. Bloedprikken en een echo in de middag. Dan zit het HCG hormoom waarschijnlijk rond die 2000 en hopen ze wel wat te zien. Maar ook dit is nog steeds niet zeker, want ook deze kan nog net te vroeg zijn... snappen jullie het? Voor nu ben ik toch wel hel blij dat het hormoon zo goed gestegen is. Ik begin er zelf langzaam wel vertrouwen in te krijgen dan we volgende week ergens iets kunnen zien op de echo. Ik ben waarschijnlijk 5 a 5.5 week zwanger. Onze gok van de bevruchting en het hormoon komt hiermee wel overeen. Nou hoop dat er woensdag wat te zien zal zijn dan ben ik hopelijk van die prikken en echo's af voor nu even. We duimen weer vrolijk verder.

Eikeboompje vindt dit leuk.
  12. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

28 okt 2020
    680
    738
    93
    Vrouw
    Hee! Ik had je verhaal gelezen in het onzekere testen topic, maar kom nu je eigen topic tegen. Wat fijn dat je hcg zo gestegen is! Maar wat vervelend dat het allemaal nog zo onzeker is, ik hoop dat ze snel gewoon een vruchtje in je baarmoeder zien en je volop kunt gaan genieten van dit prachtige wondertje! <3

Mommy94 vindt dit leuk.
  13. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.274
    8.721
    113
    Vrouw
    Wat een verhaal. Maar met 5/5,5 week zwanger moet er toch wel iets te zien zijn? Toen vorig jaar het bloedverlies startte (begin van mk) dacht ik 6+1 te zijn maar vruchtje kwam qua meting toen op 5 weken. Maar toen was er toch al echt duidelijk een vruchtje te zien.

14. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.644
    27.297
    113
    Vrouw
    #34 GroeneBomen, 16 nov 2020
    Laatst bewerkt: 16 nov 2020
    Met 1000 kan je al een zwangerschapsring zien. Met 1500 alleen verdikt slijmvlies... ik snap echt dat ze de bbz niet uitsluiten (onder invloed hcg groeit je slijmvlies, dus ook als het nie in de baarmoeder zit). Ik had ook geen pijn bij de echo's en ze duwden hard en toen was de eierstok al open zelfs , ze konden op de echo ook niets zien: ja gyn nr 3 zag iets op de eierstok uiteindelijk, maar kon cyste zijn (bleek dus placentaresten). Alleen was bij hcg meer dan 6000 dus dat was hop naar de operatiekamer (ik liep al ruim 2 weken rond met een actieve inwendige bloeding, zo atypisch kan iets zijn)

De schouderpijn heb ik ook niet gekregen, terwijl mijn buikholte vol bloed zat.

Het kan ook goed zijn dat de locatie van de zwangerschap nooit te zien zal zijn. Dat kunnen ze ook bedoelen namelijk dat er woensdag met 2000 hcg er mogelijk ook niets zichtbaars is. Als het niet in de eileider zit, is het vaak heel lastig te vinden en soms blijft het zelfs onbekend en noemen ze het een ZOL.

Krijg je ineens felle buikpijn, bel wel gelijk.

15. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Ze zeggen hier dat het HCG hormoon op 2000 moet zitten wil je iets kunnen zien. Bij mij was het hormoon nog 1500... het zal dus bij iedereen verschillend wanneer het precies te zien zal zijn.

16. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Wat heftig!! Hebben ze bij jou een eierstok moeten verwijderen? Ik vind het ook vervelend dat ik continu een andere arts heb. Iedereen heeft een andere mening... de ene zei vorige week dat het heel onwaarschijnlijk was dat hrt een bbz was. Die van gister zei dat er toch echt wel nog een kans op is. Het speelt in ieder geval veel met je emoties zo... ik heb momenteel best veel bloedverlies. Het is wel nog steeds bruin, maar het word dikker en donkerder. Had nu ja 2 uur een inlegkruisje vol en vliesjes er in. Sorry voor de info.

17. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Is ook tegen me gezegt hoor dat ik dan direct contact moet opnemen! Vind ook heel vervelend dat je er geen hele duidelijke uitleg over krijg. Ze zeggen wat ze doen en noemen de risico's, maar geen idee wat het inhoud wat ze nu allemaal willen.

18. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.644
    27.297
    113
    Vrouw
    Lastig die onzekerheid zo! Kun je ook net niets mee :(

Mommy94 vindt dit leuk.
  19. Iemand1991

Iemand1991 Bekend lid

25 apr 2019
    911
    991
    93
    Vrouw
  20. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    :( er is voor wel een kwartier lang een inwendig gezocht... ook heel diep en ver naar links en rechts. Deed super veel pijn, maar ze hebben niks kunnen vinden. Helemaal niks. Mijn HCG was maandag 1500 nu was hij 1800. Enige wat de gyn kon zeggen is dat het hormoon wel nog steeds op loopt, maar dat ze het niet weten. Kans op een goede zwangerschap schatten ze laag in... aangezien het bloedverlies kan het begin van een miskraam zijn, maar ze vinden het dan wel raar dat ze niks kunnen vinden. De kans op een BBZ schatten ze daarom hoog in. Eigenlijk nog 0,0 duidelijk nu. Moet mezelf goed in de gaten houden en bij pijn direct bellen, maar dat vind ik wel heel naar. Voel me zo kut. Tot de tijd dat er iets is gevonden of er aantoonbare miskraam is geweest moet ik om de dag blijven komen voor bloedprikken en echo's.

Deel Deze Pagina