2 van onze kinderen werden vanochtend ziek wakker.. voor de zekerheid thuistest gedaan en beide knalpositief.. Ik heb zelf ook maar getest omdat ik wat klachten heb.. mijn man denkt dat het een voorgedrukt streepje is maar ik heb dus geen ervaring met testen.. Zal een PCR test al nut hebben bij een hele lichte streep?
Op dit moment durf ik er niks meer van te zeggen. Mijn man had een knalpositieve zelftest maar pcr negatief. Morgen weer opnieuw testen bij de GGD.
Streep van de zelftest van mijn dochter was nog iets duidelijker. Dag later getest bij de GGD: negatief.
Negatief is hier telkens écht wit. Hier zie ik toch duidelijk een licht streepje, dat is geen voorgedrukt streepje.
Ik denk positief. Test anders over een paar uurtjes nog eens, misschien heb je dan wel een overduidelijke test
Edit: Vanochtend getest en die blijkt positief. Zelftest Zondag dus al positief en PCR vandaag (Dinsdag) dus pas positief.
Sorry voor de late reactie.. dag erna (dinsdag) was de test duidelijk positief en inmiddels ook positieve PCR test