40+ moeders

Discussion in 'Vlinder clubs' started by moique rouan, May 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moique rouan

Jul 4, 2006
    63
    0
    0
    huismoeder
    hoorn
    mijn naam is moique ik ben moeder van 4 kinderen en zou graag nog een 5de erbij willen maar ben 40. ik heb inmiddels 2 miskramen achter de rug waarvan de laatste na 18 weken. die miskraam had niets te maken met mijn leeftijd trouwens maar met een ontsteking. nu ben ik weer 4 maanden verder en nog niet zwanger. wie heeft er nog meer ervaring met zwanger worden boven de 40 en zwanger zijn en bevallen?
    ik hoop dat er meer vrouwen zijn zoals ik.
    groetjes moique

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Hallo Moique, wat vervelend dat je 2 miskramen hebt moeten doormaken. Ik denk dat je op dit forum meerdere meiden zult vinden die in hetzelfde schuitje zitten.
    Onder 'zwanger worden' kletsen we met meerdere 35+ meiden in het topic 35+ en een zwangerschapswens of misschien zelfs wel zwanger. Misschien vind je het een idee om daar mee te komen kletsen?

We zitten hier met meiden van 35 tot ca 45 jaar met allerlei achtergronden. Voor de een is het de eerste, voor de ander de tweede, derde, vierde of zelfs de vijfde. Momenteel zijn er meerdere 40+ meiden zwanger. Kom eens kijken of ons topic wat voor je is.
    Je vindt ons onder clubs.

Share This Page