Vals positieve kruidvat plus test?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Cabover, Aug 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cabover

Cabover Niet meer actief

Dames, even ter controle. Ik ben vandaag (denk ik) 8dpo. Test gedaan (weet ik veel te vroeg) en kreeg een pennenstreep bij de kruidvat plus test, de k2v5 kon ik niet echt een duidelijk streepje zien. Af en toe leen ik bij goed turen mogelijk in de verte iets te zien, maar dat kan ook verbeelding zijn. Klopt het dat die pennenstrepen vals positief zijn?

2. Cabover

Cabover Niet meer actief

De andere kruidvat tes

3. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

Jun 17, 2016
    814
    200
    43
    Ja helaas hier 3x een pennestreep te zien en niet zwanger. Wat een ondingen zinn dat zeg! Nu net zwanger en bij de plustest echt een megalichte plus terwijl de kv2v5 er bijna afspat. Ik koop ze iig nooit meer :) Bij je kV zie ik helaas niets, maar dat zegt nuets! Je bent nog vroeg dus kan alle kanten op! Ik testte 9dpo omowit en 10dpo een streep. Ik duim voor je!

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,929
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Pennestreep is altijd niet zwanger bij de plus testen.
    De teststreep moet echt even breed zijn.

5. Cabover

Cabover Niet meer actief

Ok, geen plus testen meer doen! Nou heb ik de kv2v5 bewaard en zie ik nu echt een klein ingedroogd streepje. Het lukt niet hem op de foto te zetten want kan er niet op scherp stellen. Ik kan me niet herinneren dat negatieve kruidvat testen toch een ingedroogd streepje laten zien? Ik heb vandaag ook wat weeïg gevoel onderbuik en gevoel dat ik "leeg" loop. Ik ga me voor nemen niet voor zaterdag weer een test te doen. Dan ben ik 11 of 12 dpo.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,929
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Helaas geeft de kv ook na afleestijd valse streepjes na indroging. Niet naar kijken dus ;)

7. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

Jun 17, 2016
    814
    200
    43
    Ik heb bij de kv2v5 nog nooit een indroogstreepje gehad als hij daarvoor omowit was, morgen weer opnieuw testen! Hoop het voor je! :)

Share This Page