vals-positieve kruidvat test?? wie ook??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by fummetje25, Sep 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SnoepTomaatje

May 3, 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een paar dagen na mijn menstruatie test ik ook licht positief met de KV2v5! (Had er een topic over)

28-09:

(was uiteindelijk een pennestreepje, en niet geldig dus.)

30-09:
    Helemaal niets.

Ik kan het ook niet verklaren!! Ik gok dat het op een eisprong oid gereageerd heeft. Maand ervoor had ik rond precies dezelfde tijd zo'n streepje! Was toen ook naar de VK geweest, en ik had een hele mooie dikke baarmoederrand en mijn eierstokken waren goed. Ze kon het ook niet verklaren.

(Dat staat trouwens los van het feit dat hij nu wel écht positief is, anders had de CB ook niet gereageerd, en het test streepje stond er nu eerder dan het controlestreepje)

2. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan er ook over meepraten, heb met bijna alle testen dat ik negatief test. Ook allemaal door de fertiliteitsarts beoordeeld als zwanger, maar ego niet zwanger. Nu hoef ik van haar niet meer te testen, ik heb schijnbaar een ander stofje dat zorgt voor positief. Nu krijg ik bloedtesten als ik overtijd ben.
    Dus valspositief hoe zuur ook bestaat echt. En zeker als je al erg lang bezig bent, is het extra zuur om toch weer opnieuw een leegschermpje te zien bij de gyn.

3. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedoel natuurlijk dat ik met heel veel testen positief test :(

4. liebrando

liebrando Niet meer actief

hier nog een met rare ervaringen met de kv voor 5euro.

Dinsdag een week voor me NOD getest eigelijk niet veel te zien ja heel licht maar dat was volgens mij indrooglijntje, want als ik nu op de test kijk is ie helemaal weg. Vrijdag weer een test gedaan en daar kwam een streepje echt rosig en veel duidelijker dan dinsdag. Dus ik vandaag weer een test gedaan in hoop dat ie nu echt knallend zou zijn aangezien ik morgen me NOD heb. En er komt niet eens een streepje te staan. Snap er echt werkelijk niks van, zo heb ik een streepje van de week en nu ineens niks meer!!!!

5. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    jongmoedertje: bij jou kan het natuurlijk zo zijn dat het alsnog fout is gegaan.. hoe vervelend dat ook is

6. liebrando

liebrando Niet meer actief

dat denk ik dus ook. hij was positief vrijdag en nu negatief vanmorgen ook weer! Maar me ongi is er ook nog niet.....

Share This Page