Ineens geen streepje meer :(

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Max78, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Max78

Max78 Bekend lid

Apr 16, 2010
    577
    0
    0
    Ik gebruik al een tijd ovulatietesten en heb altijd een heel vaag tweede lijntje. Zo ook de afgelopen week, maar sinds twee dagen is er helemaal geen tweede lijntje meer... Terwijl ik over een dag of drie op een ei had gehoopt. Wat zou dit nu kunnen betekenen?

Had vorige maand een hele vroege miskraam, 5 weken. Dus het kan ook nog dat ik helemaal geen ei krijg deze maand, pfff.

2. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Allereerst onwijs balen van je vmk.. :(

Door een vmk kan het inderdaad zijn dat de daaropvolgende cyclus wat in de war is..

Maar ik moet je zeggen dat ik ook altijd een licht 2e streepje op een ovutest heb, en heel soms ook niks. Maar een dag later kan het ineens knallen hoor! Dat ie nu wit is, wil niet zeggen dat je piek niet (gauw) komt. Het is een fabeltje dat ovulatietestjes elke dag donkerder zouden moeten worden. Daarnaast is je urine ook bij elk plasje weer anders van samenstelling. Dus wat vandaag een witte is, kan morgen een knaller zijn. Heb ik ook vaker gehad ;)

Succes ermee!

3. Max78

Max78 Bekend lid

Apr 16, 2010
    577
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord! Ik hoop natuurlijk ook dat ik snel een knaltest krijg, maar het het kan bijna geen toeval zijn ben ik bang. Ik had woesdag en donderdag helemaal geen tweede streepje en vandaag een heel licht streepje. Een week geleden had ik wel gewoon twee streepjes, maar nog niet positief...

Maar wel fijn om te weten dat jij ook niet een steeds donkerder streepje hebt. Wat een onzekerheid, pfff!

4. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Ja, onzekerheid is nooit leuk he :( Maar het komt vast goed hoor! Geef je lichaam ook even de tijd na een miskraampje..

Succes meid!

5. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Ik had ook van bijna geen streepje naar 2 dagen achter elkaar een knalstreepje,terwijl ik hem normaal ook steeds donkerder zie worden en ik heb ze nu 3 cyclussen gebruikt...

6. Adore

Adore Niet meer actief

Ik heb het ook wel eens gehad.. een donkerder streepje, opeens wit en de dag erop een knaltest ;)

Houd er rekening mee dat je menstruatie na een miskraam, meestal tussen 4 en 6 weken komt..
    je eitje kan dus ook later springen ;)
    Ik heb daardoor mijn banner op 6 weken gezet (als mijn eitje eerder springt, pas ik hem weer aan) :)

7. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,044
    453
    83
    Female
    Hier deze maand ook testen gebruikt. Altijd een heel licht streepje te zien. Ook steeds andere intensiteit. Had de hoop al bijna opgegeven tot ik echt opeens uit het niets een knalstreep had. Pas op dag 18 trouwens. Terwijl ik dacht dat het rond dag 14 zou zijn. Hou vol dus!!!

8. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Hoe was je testje vandaag?

9. Max78

Max78 Bekend lid

Apr 16, 2010
    577
    0
    0
    Wat lief dat er zoveel mensen hebben gereageerd! Bedankt voor de lieve woorden. Ik wil mijn lichaam ook wel de tijd gunnen, maar ergens ook weer niet... Ik wil ook zo graag weer snel zwanger worden. Je leest wel eens dat mensen direct weer zwanger worden, daar hoop ik stiekem natuurlijk op.

Vandaag zowaar een bijna positieve test en vruchtbaar slijm (dat heb ik vaker vóór mijn ei)... Voel me heel anders dan gisteren!

10. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Kijk dat is mooi!:)
    Ik had woensdag ook een ovutest waarop ik me bijna scheel moest kijken om een 2e streepje te zien, donderdag supervaag en gisteren was ie gewoon duidelijker als de controlestreep.;):D

Veel succes in elk geval! (en nog sterkte met je vmk!)

11. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Mooi zo, je eitje is dus in aantocht! Gelukkig! :)

Hopelijk word je gauw weer zwanger meis!

12. Max78

Max78 Bekend lid

Apr 16, 2010
    577
    0
    0
    Vandaag een echte positieve test! Dus daar ben ik erg blij mee, nieuwe ronde nieuwe kansen...

Ik hoop dat het bij jou ook snel gaat lukken mamacharlotte, zie dat je geduld enorm op de proef wordt gesteld.

Share This Page