Ik heb al een aantal dagen het gevoel zwanger te zijn. -misselijk bij vlagen -pijn onderrug en menstruatie achtig gevoel in mn onderbuik -ontzettend moe! Al een aantal testjes gedaan. Allemaal een vaag streepje. Vanmorgen met ochtendurine een test gedaan van Zwanger&Kids. Binnen 10 seconden kwam er een mooie roze duidelijke streep. Alleen hij stond schuin! Dit heb ik nog nooit gezien. Iemand ervaring mee? Wat nu te doen? Zwanger of niet?
Ik heb een kruidvat test er achter aan gedaan. (zonder ochtend urine) http://imageshack.com/a/img540/9281/AktR1l.jpg
dit is de kruidvat test zonder ochtend urine die ik erna heb gedaan. Ik zie een lichte streep. Of ben ik nou gek?
De eerste is negatief.De tweede,zoals ik hem op de foto zie,ook.Kan er geen roze streep op ontdekken helaas.
Ik zie niks op bijna al je testen en ik zit hier op een groot scherm van een PC te kijken. Die schuine streep op je ene test zie ik dan wel weer goed. Maar die test kun je beter als ongeldig beschouwen. Wellicht fabricagefout van de test of de vloeistof is niet goed doorgelopen. Over een paar dagen nog eens testen. Bij een zwangerschap zou er dan toch echt een duidelijk tweede streepje moeten verschijnen (die niet scheefloopt ) Succes met testen!