WHAAAAAHH! hier krijg ik nou echt stress van. Gisterochtend (2e urine) was mijn test positief! Dat was op mijn verwachtte NOD.. Vandaag dacht ik dus met een CB mijn vermoedens te bevestigen... GEEFT DEZE "NIET ZWANGER" AAN! De KV test die er naast ligt ..is van dezelfde Urine... Wat is dit nou weer...???????? Wat denken jullie? Zijn er hier dames die hetzelfde hebben gehad?? Deze ervaring hoor ik graag... ZEKER als het een positieve afloop had!
Jou streep is nog veel te licht, cb heeft wel mooi wat hcg nodig en dusbword aangeraden met duidelijkere streep te testen met een cb Heb het ook al meermaals gehad
Wel ervaring! Ik heb toen bloed laten prikken bij de huisarts (hcg) als je voor 9 uur prikt (of jouw huisarts vraagt een Cito aan) heb je de uitslag tegen de middag. Succes meid! Ik duim!
Fijn dat jullie zo snel al meelezen!! Jullie hebben beide ervaring lees is... maar... waren jullie uiteindelijk gewoon zwanger??
Sorry... wou dat ik meer duidelijkheid kon geven! Ik was zwanger maar uitgelopen op een miskraam. Maar dat wil niet zeggen dat dit bij jou ook is. Je kan ook morgen afwachten en nog een kv test doen. Ik kon zo lang niet wachten en ben toen naar de huisarts gegaan (sorry. . Controlefreak) ik had toen een hcg van 11, komt overeen met een vroege zwangerschap van 4 weken. Heb maandag weer laten testen en toen was de hcg niet meer waarneembaar. Je kan ook door testen met kv. Als hij donkerder wordt .. fantastisch!!..wordt hij lichter ......maar daar gaan we niet van uit. Ik duim!
Dankjulliewel... Megatieve ervaringen zijn niet leuk om te lezen, maar wel goed om rekening mee te houden...
clear blue heeft niet meer nodig dan andere lees de verpakking maar... is het streepje grijs of echt roze anders beter met ochtend urine nog eens doen de kv...
Er zijn tabelletje op internet waarin staat op hoeveel hcg de verschillende testen reageren. Die van kruidvat zijn heel gevoelig, cb heeft wat meer nodig Gewoon over twee dagen weer testen en als de test oploopt is het echt waar
Echt roze gelukkig! Heb net effe een foto gemaakt van beide kv testen... en dan issie van vandaag toch donkerder!
Nee ..ik had hlde test van gisteren donkerder in mij herinnering. Maar heb ze nu op de foto gezet terwijl ze beiden zijn opgedroogd. Zie vorige pagina...