vals positieve ovulatietest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MiSe, Apr 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MiSe

MiSe Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb even een vraagje.. Ik gebruik sinds kort ovulatietesten, normaal test ik 's avonds rond 23.00h. Omdat ik vanochtend te benieuwd was heb ik deze keer rond 12 uur 's middags getest en deze was positief. Nu zit ik toch te twijfelen of het wel klopt. Omdat ik niet op dezelfde tijd heb getest als normaal en omdat ik niet mijn ochtendurine heb gebruikt, maar wel de urine van niet zo lang daarna.
    Weten jullie of de test nou wel of niet betrouwbaar is??
    Dank je wel alvast!!

2. MiSe

MiSe Niet meer actief

Niemand een idee? Ben zo benieuwd!! :D

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    je moet sowieso geen ochtend urine gebruiken voor een ovulatie test, dus ik denk dat het wel goed is. ik weet niet of je een bijsluiter hebt, maar daar staat ook in dat je de urine na je ochtend urine moet gebruiken. morgen weer even een testje doen, of anders vanavond rond 23 uur. succes!

4. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

May 25, 2008
    1,881
    448
    83
    12.00 uur is volgens mij wel goed hoor. Of was je rond die tijd net uit bed, en was t alsnog je ochtendurine? Ms vanavond gewoonnog eentje doen. Succes

5. MiSe

MiSe Niet meer actief

Hardstikke bedankt voor jullie reacties!

Ik was rond 10.00h uit bed en heb toen gelijk geplast, 2 uur later heb ik pas weer geplast en getest, deze was positief. Dan denk ik dat het toch 'echt' positief was, blij dat ik mijn eisprong heb gevonden!!

Share This Page