licht posi, 1 dag later nega

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Life in Pink, Apr 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo Meiden,

Wat is die onzekerheid toch irri zeg. ff mijn situatie. Ik gebruik de nuvaring. Hierbij heb je ook gewoon een stopweek, maar pas 4 dagen na de stopweek dacht ik eraan om de nuvaring weer in te doen. Toen ik zwanger werd van mijn dochter, was ik 5 maanden ringvrij, dus nu dacht ik met die 4 dagen, dat kan vast niet kwaad, zal niet zo snel zwanger raken...

Maar goed, nuvaring dus in en op de gewone tijd weer uitgehaald. Meestal word ik gelijk diezelfde dag ongi, soms een dag later, dat is dan een kunstmatige cyclus van 28 a 29 dagen. Nu zit ik inmiddels op dag 39 en mijn ongi is er nog steeds niet. Terwijl dus eigenlijk die nieuwe ring al 4 dagen geleden weer in moest. Dat heb ik maar niet gedaan, want mag niet als je eventueel zwanger bent. Maar nu had ik van de week, geloof op donderdag een test gedaan en daar zag ik toen heel snel een heeeel licht streepje komen, maar deze verdween weer. oke, negatief. Nu gister weer een test gedaan en die was ook heel licht positief, maar dit streepje bleef wel gewoon staan. Dus ik dacht, dan zal het vandaag vast wel iets donkerder kleuren, maar deze test was weer negatief...

Ik begrijp er niets van maar doordat ik sinds vorige week ook ineens geen zin meer had ik koffie (ben een echte cappo gek) en mijn stoelgang is in ene moeilijk, dingen die ik ook bij mijn dochter had, ging ik toch in ene denken dat ik eventueel zwanger ben...

Is het verstandig om een bloedtest aan te vragen of zou mijn HA mij weer naar huis sturen met dit verhaal?? Wat zou er aan de hand zijn?

Groet Snoozie

2. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hoi je hcg verdubbeld alleen elke 2 dagen en dan kun je nog schommelingen hebben in je hcg, omdat het hcg gebruikt wordt om je kindje te maken kan je de eene dag meer als de andere hebben en waarschijnlijk had je vandaag net te weinig hcg voor een positieve test

gewoon over 2 dagen is echt moeilijk ik weet het succes.X

Share This Page