Hoelang na positieve ovutest weer negatief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by prinses, Apr 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik ben namelijk benieuwd. Ik heb deze maand helemaal niet aan mijn eisprong gedacht, tot gisteravond. Ik dacht dat mijn ei nu wel eens zou kunnen komen, aangezien het rond de 17e dag zit. Gisteravond laat een ovutest gedaan, maar geen streepje. Vandaag weer ovutest gedaan en weer geen streepje. Nu zit ik er aan te denken dat ik misschien mijn eisprong toch vandaag zou hebben, maar dat de ouvutest misschien op vrijdag positief zou kunnen zijn geweest.

Stel nu dat de ovutest (dus het lh hormoon) op vrijdag vrij gekomen is, en dus op zijn hoogst. Is de ovutest daarna dan negatief?

Beetje warrig verhaal geloof ik, maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

2. maja22

maja22 Niet meer actief

Ik heb deze maand ovutesten gebruikt. Ik gebruik ze van sensitest en op hun site kan je zien vanaf wanneer je moet gaan testen. Ik had 4 negatieve testen en de 5e test was er een heel licht streepje en de 6e test was duidelijk positief. De dag erna had ik er ook een gebruikt omdat ik nieuwsgierig was en deze was negatief. Bij mij verschilt de ovulatie omdat mijn cyclus soms 25 en soms 29 dagen zijn.

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Oke, bedankt voor je reactie. Ik denk dan toch dat mijn ovulatietest op vrijdag positief geweest is. Nu maar hopen dat we nog goed geklust hebben en dat het dan raak mag zijn. We zien het wel, maar hartstikke bedankt voor je antwoord.

4. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    2,777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    ik heb altijd 2 dagen achterelkaar een positieve ovulatietest met sensi en clear blue digitaal.

Share This Page