Wij hebben 9-9 tp gehad van een 8 cellig embryo gisteren en vandaag getest dit zijn de resultaten de negatieve is van mijn man omdat ie dacht dat de testen niet goed waren
Dat ziet er goed uit! Kan het niet meer van pregnyl oid zijn? Zo niet, dan zeg ik gefeliciteerd Haha grappig dat je je man ook hebt laten testen
Wanneer is je officiele testdatum van het ziekenhuis? Je hebt geen Pregnyl of iets gespoten waardoor er een valspositieve uitslag kan verschijnen? Aangezien je nu op dag 9 na TP zit, toch? Ik zie wel een tweede streepje, maar ik wacht liever nog even met je echt te feliciteren.
Ik had zelf precies een week na de tp een licht streepje dus ik heb er wel vertrouwen in: gefeliciteerd Ik hoop dat de streep mooi oploopt deze week.
Oef spannend zeg! Wanneer heb je pregnyl gespoten? Bij mij bleef de 5000eh 10 of 11 dagen een licht streepje geven. Hopelijk wordt het streepje steeds dikker!
spannend! ik ben ook begonnen met testen, 9dagen na TP. Maar dit kon de pregnyl nog zijn. Gelukkig werd hij wel donkerder en had 14dagen na terugplaatsing en knaltest! Ik hoop voor jou hetzelfde, maar ben ook nog even voorzichtig!
Ik heb op 4 september 5000 eenheden pregnyl gespoten dus kan niet meer van de pregnyl zijn heb het ziekenhuis ook gebeld en die zeggen dat ik van het positieve uit kunnen gaan
Dank je wel voor alle lieve reacties!!! Hahaha ja mijn man hij zei wedden dat die testen allemaal positief aangeven kom maar eens hier zei hij ik zal er ook wel eens een doen mjah die bleef natuurlijk hartstikke negatief