positieve ovulatie test bij zwangerschap

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by diaan2009, Aug 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diaan2009

diaan2009 Lid

Jun 7, 2009
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 diaan2009, Aug 25, 2009
    Last edited: Aug 25, 2009
    hoi iedereen,

omdat ik wel eens wat gelezen heb over de vraag of je evt een positieve ovulatie test kan gebruiken als zwangerschapstest,wil ik even hier mijn ervaring opschrijven.

4 dagen voor mijn NOD heb ik een kruidvat zw test gedaan die neg was..kon het later toch niet laten,en omdat ik nog een aantal ovu testjes had liggen.
    heb ik 1 dag voor NOD zo'n testje gedaan...en wat bleek; er kwam toch al een heel licht lijntje (dit heb ik alleen maar voor mijn eisprong)
    dus volgende dag weer die ovu test gedaan, en zowaar iets donkerder.(op mijn NOD)

om een toch al lang verhaal niet al te lang te maken ;)....in die middag weer test gedaan van kruidvat zw test,en deze bleek goed positief!!!
    nu 6 dagen na NOD...even de proef weer gedaan met ovu test, en deze is nu knal positief!!!

ik vond t zelf wel leuk om te zien, dus vandaar mijn berichtje hier.

groetjes,en iedereen heeel veel succes met zwanger worden!
    Diaan

2. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    gefeliciteerd :) hier toen ook een ovu gedaan.. paar dagen voor NOD, die knalde van scherm af

3. Gefeliciteerd, ik heb het ook met een ovulatietest gedaan. Was een beetje bang om te testen, dus probeerde het met de laatste ovulatietest, knalpositief. Daarna de KV test, ook positief.

4. clairette

clairette Lid

Jul 31, 2009
    93
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    dordrecht
    hai damens hebben jullie na je eisprong normaal nog een heel licht streepje op je test. Bij mij is het op een gegeven moment echt wit) Maar nu 10 dagen na eisprong en insiminatie heb ik een heel licht streepje op ov test is dat raar??

liefs clairette

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    @diaan van harte meid geniet ervan :)

6. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    na eisprong was ovu test hier helemaal wit.. en toen paar dagen voor NOD ineens positief... wie weet is het gelukt bij jou clairette :D

7. clairette

clairette Lid

Jul 31, 2009
    93
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    dordrecht
    dan zou dat een droom zijn die uitkomt:D

8. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Nu 7 dagen na mijn ongesteldheid... ovutest gedaan (kv) super positief pas na dikke 2 week heb, heb ik eisprong dat is zeker! hoe kan ik dan nu al een dikke roze lijn hebben in mijn ovulatietest? hij is welleswaar iets lichter dan de controle venster maar goed duidelijk hoor. kan dit betekeken dat ik zwanger ben? hoop op julllie reakties.

liefs Wilma

9. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    is t ook zo dat als je zwanger bent, je al een week voor je nod kan zien of dat zo is door middel van een ovutest?
    ik deed er gister 1 en die was spierwit! terwijl ik normaal na mijn ongi al meteen een heeeeeel licht streepje zie die steeds donkerder word.
    nu dacht ik, ik ga eens kijken en hij was spierwit, is t dan per definitie zo dat ik nu een zwangerschap ook wel op mn buik kan schrijven?

10. diaan2009

diaan2009 Lid

Jun 7, 2009
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

ik denk dat je eventueel alleen een ovulatie test kan gebruiken wanneer je ook ongeveer de zwangerschapstest kunt doen, het is geen test die eerder je HCG hormoon opspoort.
    dus t is gewoon even afwachten.

ik kreeg het eerste lijntje van de ovulatie test ook pas 2 dagen voor NOD.

(wat betreft wilma26:ik denk dat je gewoon eerder een positieve test hebt,dus klussen zou ik zeggen!;)
    want je bent 7 dagen geleden toch ongesteld geworden?lijkt me dus niet dat je nu zwanger kan zijn...veel plezier van het weekend!)

11. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Hmmzz..ik heb 2 valse kv ovutesten gehad deze maand (en vorige maand blijkbaar ook eentje..) dus...Ik denk dat je ei nog gewoon moet komen..kv ovutesten schijnen erg onbetrouwbaar te zijn!

12. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

diaan2009

Thanks!!!! :D:D:D nee dacht ook niet dat het zo snel kon vorige week geklust en dan nu al zwanger zijn , al moet ik zeggen alles voeld wel anders dan anders maar we wachten gewoon af! en idd wat je al zegt we gaan gewoon lekker klusssen :p
    zie dat jij zwanger bent leuk hoor en natuurlijk van harte gefeliciteerd

Share This Page