Hoi allemaal, ik zou morgen mijn nod hebben, (wil nog wel eens een paar dagen verschillen) en meestal heb ik voor ik ongesteld moet worden een soort van licht blaasontstekings gevoel.Dat is meestal met 1 a 2 dagen over Nu heb ik afgelopen 2 dagen weer dat gevoel alleen was het nu zo erg dat ik echt dacht aan een serieuze blaasonsteking (ik ben hiervoor ook naar de dokter geweest en de uitslag was verder goed ik moest als het erger zou worden wel weer terug komen) Ook heb ik gisteren en vandaag al getest of ik zwanger zou kunnen zijn maar tot nu toe negatieve uitslagen nu is mijn (wat vreemde)vraag: Weet iemand of een mogelijke blaasontseking invloed kan hebben op de uitslag van de zwangerschapstest? groetjes, Renate
jah dat kan! weet niet of de huisarts dat heeft mee gegeven? als je kuur is afgelopen mag je testen als je niet ongsteld ben geworden!
heb ook vaker gehoord dat een blaasontsteking een negatieve uitslag bij zw.schapstest kan geven.. of dit medisch ook wordt ondersteunt weet ik niet, maar kennelijk is het wel zo...