Hcg van 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Wendy41, Dec 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wendy41

Wendy41 Lid

Dec 21, 2013
    48
    0
    0
    Ik weet ook wel dat ik me vasthou aan een strohalm. Maar ik werd net gebeld door ziekenhuis nav bloedtest vanmorgen. 10 dec pregnyl gespote en 15 dec tp van 2 cryo's. Op mijn kaart stond dat ik vandaag moest terugkomen voor bloedtest.
    Ze zei geen goed nieuws, niet zwanger. Na wat doorvragen bleek het hcg een waarde van 2.
    Voor mijn gevoel is de test gewoon veel te vroeg? Ik mag van haar vrijdag nog een keer testen voor mijn gemoedsrust.
    Veel etentjes met heerlijke wijnen en oesters en rauwe tonijn in het vooruitzicht de komende dagen. Toch voor de zekerheid maar laten staan?
    Of maak ik echt geen kans meer?
    Wat denken jullie?

2. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    Alles onder de vijf is helaas niet zwanger. Tot vijf kun je namelijk van nature in je lichaam hebben, dit hebben vrouwen wel vaker.

Ik wil niet alle hoop de grond inslaan, maar ik denk dat je gewoon aan de oesters en champagne kan

Sterkte

3. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,453
    1
    0
    Je zit dan nu 12 dpo toch? Volgens mij kun je met een bloedtest wel al veel eerder een zwangerschap opsporen. Het lijkt mij dan dus ook dat je helaas niet zwanger bent... Ik hoop voor je op een wonder, maar denk eigenlijk dat je best alles kunt eten.
    Dit heb ik gevonden...
    The HCG pregnancy hormone level has a wide range of normal levels in early pregnancy. HCG is the abbreviation for "Human Chorionic Gonadotropin", the "pregnancy hormone" which is being produced by the placenta as soon as implantation happens about one week after fertilization and ovulation. hCG then continues to rise until about 10-12 weeks at which point it will stabilize or drop.
    Many women wonder whether they have a normal hCG level or not.
    An hCG level below 5 mIU/ml is considered "not pregnant"
    An hCG level above 25 mIU/ml is considered "pregnant".
    An hCG level between 5-25 mIU/ml requires a follow-up test to confirm what it could be.
    At hCG levels in early pregnancy below 1,200 mIU/ml the hCG usually doubles every 48-72 hours and it should normally increase by at least 60% every two days.
    - See more at: hCG Level in Early Pregnancy | BabyMed.com

4. Wendy41

Wendy41 Lid

Dec 21, 2013
    48
    0
    0
    Dank jullie. Heel duidelijk!
    Toch maar niet teveel drinken, want dan barst ik in huilen uit.

5. Hooverphonic

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    Och meid toch, zo herkenbaar. Hoop houden hoor! Hoeveelste poging was dit? Heb je nog cryo's? Voor ons was beide keren de laatste poging de geslaagde, dus ik hoop dat jullie nog een kans krijgen

6. Wendy41

Wendy41 Lid

Dec 21, 2013
    48
    0
    0
    Ik heb nog 2 goede cryo's in de vriezer . Dus januari weer voor een poging.
    Bij de 1e punctie had ik 10 eitjes (goede score op mijn 41e), maar waren er maar 4 bevrucht(icsi). Bij een is het niet goed gegaan met ontdooien, dus toen 3 tp's gehad.
    Bij de 2e punctie had ik 'maar' 6 eitjes, maar alle 6 bevrucht! Ik plaats er nu 2 per keer terug. Bij de eerste tp een hcg van 115 (maar had al veel hoger moeten zijn, ik testte laat ivm vakantie). Hcg daalde daarna snel.
    Wie weet is mijn laatste poging volgende maand ook wel de beste...

7. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
    Dikke knuffel voor jou!!
    Het is niet eerlijk, zo dichtbij en dan toch net niet.

8. Hooverphonic

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    He bah wat een traject al. Wel mooie scores idd voor je 41ste. Maar de beste score moet nog komen moet je maar denken dat word je positieve test. Hou vol en drink maar een goed glas bubbels met kerst. In no time mag je dat hopelijk niet meer! ;)

Share This Page