Hoi! Ik ben 30 jaar oud en we zijn al een jaar aan het proberen , maar helaas geen success. In januari mijn eerste mk gehad na 6wk. Nu begonnen met Provera om menstruatie op te wekken en daarna clomid. Iemand anders die ook gaat beginnen? Kunnen we ervaring delen Groetjes Knuffell
Hoi, Ik ben er zojuist mee gestopt, ik ben keihard tegen de bijwerkingen aan gelopen: 2 weken depressief geweest toen ik van 50 naar 100 mg ging. Heb 2 rondes 50 mg gehad, waarvan alleen de eerste succes had. Nu in afwachting van mijn menstruatie van de ronde met 100 mg, maar hierna ga ik over op hormooninjecties. De bijwerkingen kan ik echt niet iedere maand opnieuw aan helaas.... Heel veel succes ermee, als je geen last van bijwerkingen hebt en het slaat goed aan, is het een topmiddel.
Dat is echt vervelend!! Ik ben benieuwd hoe het met mij gaat. Blijft lastig! Zoveel succesverhalen en ook geen succesverhalen! maar ja afwachten....
Hoi knuffel83, Hier ook nu een jaar bezig en nu ook aan de medicijnen om ongesteld te worden en dan aan de clomid. Ik word wel gewoon ongesteld maar mn eitjes groeien te langzaam. Dus vonden ze t zonde om te wachten op mijn ongesteldheid dus word het opgewekt. Ik ben ook er benieuwd hoe ik er op ga reageren en of het werkt.
Hoi MGB Leuk dat je gereageerd hebt!! Ik ben gelijk na Provera 2 dagen later ongesteld geworden. Het is nu inmiddels de 3de dag. Vandaag de allereerste clomid 50mg ingenomen. Ik moet vandaag bellen om over 12 dagen te laten controleren! We gaan ervoor!
Geen clomid hier (werkte helaas niet voor mij) maar wel advies; clomid kan veel bijwerkingen hebben, zo ook slecht bms. Ik had echter goed bms hiermee alleen geen goede follikels. Hou het goed in de gaten en veel succes!
Hai Knuffel83, Ik ben in 2006 begonnen met de Clomid 50mg. In de 5e ronde was ik raak, ben nu een trotse mama van een dochter van 6 jaar. Wij gaan nu weer voor een tweede kindje. Morgen is mijn 3e cyclusdag en dan begin ik weer met de Clomid 50mg. Hopen dat het dit keer weer lukt. Ik had geen last van de bijwerkingen. groetjes, Nellie
Hey Nellie, Ik ben vandaag op dag 3 van clomid. Heb tot nu toe totaal geen last van. De 29ste heb ik alvast een echo ingepland. dan gaan ze kijken of het wel heeft gewerkt. Spannende week! Ik hou jullie op de hoogte!
Ik ben de 2e ronde met Clomid (100mg) zwanger geraakt! Succes iedereen, hoop dat jullie ook snel succes hebben!
Hoi knuffell, Ik lees nu pas dat je gereageerd had ! Mijn ongesteldheid kwam maar niet na provera. . Dus vandaag naar t zh geweest en moet vandaag maar gewoon beginnen aan de clomid. Ook raar eigelijk. Maar wel blij dat ik aan clomid kan beginnen. Die steekjes zijn denk ik de eitjes die aan t groeien zijn. Teminste ik lees er veel ovet dat je dat goed voelt. Hoe vet zit je nu in de cyclus? Wanneer moet je weer voot controle of ze gegroeid zijn ? Ik de 30e. Vandaag dus de 1e pil ingenomen. Ben benieuwd !
Hey MBG! Gisteren de laatste clomid ingenomen. Ik heb afspraak op de 29ste. Ik ben ook heel erg benieuwd!!
Ze beginnen met 50 mg en als dat niet werkt (dus: geen goede eisprong), gaan ze de dosis ophogen naar 100 mg. Je zult dus altijd minimaal één ronde moeten afwachten om te kijken hoe het aanslaat. Ik ben in ronde 4 met Clomid 50 mg zwanger geraakt en het resultaat ligt nu naast me in de wieg te snurken Had overigens weinig last van de bijwerkingen.
Die steekjes kunnen idd van clomid komen; groei/activiteit in de eierstokken. Heb je ook met hormonen die gespoten worden.
Spannend! Steekjes rond mn liezen betekent bij mij vaak eigroei Cyclus afbreken en daarna ophogen doen ze bij ons wanneer er op dag 18 nog geen dominante follikel te zien is. Hopelijk is 50mg genoeg!
En hoe was je uitslag knuffell ? Ik moet woensdag! Ben benieuwd of het nu wel goed gaat. Heb de 2e dag toch nog n kleine bloeding gehad maar was maar een beetje. Hopelijk maakt dat niks uit.
Rotspul vind ik dat...clomid! Ook een aantal maanden gebruikt om een eisprong te krijgen en in verschillende dosissen geprobeerd. Uiteindelijk lukte het 1 x om een eisprong te krijgen maar geen zwangerschap. Wel werd ik er depressief van en chagerijnig, vond mezelf helemaal niet leuk meer. Sterker nog: ik voelde me zo beroerd dat ik me afvroeg of dit het allemaal wel waard was voor een kindje. Toen ik dit aangaf bij de Gyn zei ze dat ik waarschijnlijk :x last had van de bijwerkingen. Ja, dat was wel duidelijk. Ook gaf ze aan dat clomid het middel van hun eerste keus is omdat het vaak wel werkt en het maar een paar euro kost per doosje. (chemisch gemaakt middel heb ik me laten vertellen) Overgegaan op puregon (blijkbaar een natuurlijk gemaakt middel) met pregnyl. kost ongeveer 300 euro per maand, maar ik voelde me goed en was gelukkig ook wel in 1 klap zwanger. Ik weet niet of jij clomid voor dezelfde doeleinden gebruikte als ik, maar wellicht een idee om te vragen of je wat anders mag proberen.