Hoi meiden, Ik heb 2testjes gehaald in één doosje bij de Slecker ( eigen merk ) Heb eerst gestest in een bekertje daar in geplast en de test dr in gehouden voor 10 seconden. Alleen las ik later dat je je plas minimaal 30 min op kamer teparatuur moet laten staan. Dus die test wees op negatief uit. Toen paktte ik weer een test en ging na de wc, heb ik op de test geplast. Dus ik pakkte de test om te kijken, of er streepjes kwamen. Toen ging er alls eerst het ovale testje daar kwam een streepje | en toen het vierkante en daar kwam ook een | Maar toen werd het vierkante hokje rose en hield ik een doorzichtig vaag streepje over. En het ovale had een duidelijke | streepje, maar met een kronktje dr in.
Ik kan wel een foto maken, maar het streepje was so licht dat je em alleen met de oog kon bekijken. Ik vind het zo raar, ik teste de tweede keer toen kreeg ik gewoon de eerste paar seconde 2 streepjes en daarna kwam er een rose iets overheen verdween dat ene streepje.
nou zo test heb ik ook check ik weet het niet meer, de dokter zegt positief, kijk ff als je wil en probeer even een foto temaken ben benieuwd
Gefelicitieerd meid, heb geprobeerd een foto te maken heb hier alleen niet zo een goed beeld. Miss, kan ik straks ik thuis ben met me eigen cam even iets in elkaar frutselen,.
oke daar wacht ik dan nog wel even op . Ik gooi dr zelf volgende week nog 1 tegen aan, ben niet echt overtuigd ..
Oke, ja je zou zeggen van die van mij dat hij gewoon negatief is. Ik ga gewoon deze week nog een keer Clearblue testen. Maar mijn twijfel sit er in dat ik eerst 2duidelijke strepen had. Terwijl ik gewoon WIT open die test. en daarna vergaagde de ene streep in een wit doorzichtige streep heel vaag en die andere streep bleef paars met een kronkel dr in.
Vind het wel erg gek.. Ik zou zeggen, koop een ander merk. Ik vind die van kruidvat zelf heel handig 2 voor 5 euro.