Hoi hoi, Drie weken geleden een miskraam gehad met 6.1 weken. Meteen vanaf die dag alle kwaaltjes weg. Nu sinds eergisteren weer kwaaltjes opnieuw. Omdat ik zo ontzettend moe ben toch maar getest..ik meen iets te zien. Verloskundige gebeld, kan dinsdag langs komen. Nu kan het dus zijn dat er nog hcg in mn lijf zit of dat ik opnieuw heel pril zwanger ben. Hoop natuurlijk op het laatste, maar goed het zou erg snel zijn en ik blijf natuurlijk realistisch. Zien jullie ook wat? Of beeld ik het mij in omdat ik zo graag wil. X
Je zou met zo'n streepje als dit misschien 9, 10 dpo zijn. Dat betekent dat je op dag 11 of 12 na de start van je miskraam een eisprong zou hebben gehad. Lijkt me erg snel, maar op zich niet onmogelijk. Weet je nog wanneer je in die periode gemeenschap hebt gehad? Spannend voor je.
Ik heb na de miskraam niet meer getest, was zo terneergeslagen. Dus kan idd nog oude hcg zijn. Al waren de kwaaltjes meteen weg.
Is middels een echo of bloed vastgesteld dat je een volledige miskraam hebt gehad? Zowel mijn arts als die van @Achterkantvandemaan hebben los van elkaar gezegd dat je een week na de miskraam een witte test moet hebben. Voor 10 mIU vind ik de oploop eerlijk gezegd matig. Hoop voor jou snel op duidelijkheid en een gezonde zwangerschap!
Bedankt voor alle reacties. Het was nog rest hcg van de miskraam. Nu is de test helemaal wit. Tijdens de echo zag het er goed uit, alles was weg. Ook zag ze dat ik net mijn ovulatie had. Ben iig blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben. X