Goodmorning dames, Op 16 mei heb ik mijn 1e iui gehad, ik heb de week erop getest om te kijken of de Ovitrelle uit mn systeem is. Eergisteren een heel licht streepje op de kruidvat 2v5, ik moest de test wel goed kantelen en in het licht houden om de streep goed te zien. Vandaag weer een test gedaan en er is duidelijk oploop maar is dit niet te licht voor een test op Nod, streep is in het echt wel wat duidelijker dan op de foto. Verder behalve menstruatiepijn en af en toe beetje misselijk (kan ook in m'n hoofd zitten) geen symptomen
Spannend! Ik zie zeker een streep. Als ik eerlijk ben, vind ik de streep voor de termijn wel wat aan de lichte kant. Ik zou inderdaad door testen.
Ik zou over 2d nog eens testen, om te zien of er verdere oploop is. Misschien had je een late innesteling?
Hoi hoi super lief dat je het vraagt. Ik heb gisteren een hele lichte test gehad waardoor ik dacht dat het eigenlijk over was vooral omdat ik naast de lichte test ook al een paar dagen wat licht roze/ licht bruine verlies heb. Ik heb net met 2e of 3e urine weer getest en zag weer een donkerdere streep dus ik weet het ook niet meer. Het ziekenhuis zegt dat zolang ik geen bloed verlies het niet zo erg is.
Misschien maximaal 1 of 2 dagen later maar ik vraag het me af omdat ik Ovitrelle heb gespoten om de eisprong op te wekken