vals positieve zwangerschapstesten en de pil

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mommyoftwo, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommyoftwo

6 aug 2014
    13
    0
    0
    NULL
    Kortemark
    Als eerste zal ik vlug ff mijn verhaal doen. Maart 2014 Mirena spiraal laten plaatsen na geboorte van mijn 2de kindje. In juli heb ik een knalpositieve zwangerschapstest gehad, naar gyn voor echo en was niets te zien ook bloedtest was negatief. In oktober mijn mirena laten verwijderen en heb toen mijn ms moeten afwachten om terug aan de pil te gaan. Nu heb ik die periode wel aantal zwangerschapstesten gedaan om zwangerschap uit te sluiten(gebruikte wel condoom maar je weet nooit) Ook hier zaten er een aantal positieve testen tussen ben ook telkens bloed laten trekken en kwam telkens negatief terug. ( de gyne en dokter weten niet hoe het komt dat ik zoveel vals positieve testen heb gehad)Dan maar aan de pil gegaan.

Ben nu bezig aan mijn 3de strip maar op dag 5 pil vergeten innemen wel heb ik seks gehad voor de vergeten pil. en ook erachter zit nu in mijn laatste week voor de stopweek en heb vandaag enorm trekkerig gevoel in mijn onderbuik lijkt alsof mijn ms moet doorkomen. Maar bespeur geen bloed..Kan het dat ik toch zwanger kan zijn ondanks die vergeten pil?

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Wat frappant dat je zo vaak een positieve test hebt gehad. Dit werkt heel verwarrend. Het kan zijn dat je zwanger bent als je de pil een keer vergeten bent. Ik zou je aanraden af te wachten of er een menstruatie komt in je stopweek. Indien dit niet het geval is, zou ik zeker een zwangerschapstest doen. Succes!

Groetjes Monique

3. mommyoftwo

6 aug 2014
    13
    0
    0
    NULL
    Kortemark
    Wanneer kan ik dan ten vroegste testen?
    Komende maandag is mijn laatste pil en dan normaal tegen vrijdag moet ik mijn menstruatie doorkrijgen.

Mvg

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

ik zou een test doen als je niet ongesteld wordt in de stopweek, dus waarschijnlijk op zaterdag. Ik ben benieuwd!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina