Valse beloftes

Discussie in 'De lounge' gestart door Lutchiana, 13 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutchiana

Lutchiana Niet meer actief

Mijn zus maakt niks als keer op keer valse beloftes bij mijn kinderen. Mijn zoontje snapt het nog niet zo maar mijn dochter daarentegen wel. Zo is mijn dochtertje helemaal gek op mijn zus. Elke keer zegt mijn zus tegen haar morgen mag je bij tante komen spelen! Kleine helemaal blij.. totdat het de volgende dag is! Mijn zus is dan, zoals gewoonlijk, in geen velden of wegen te bekennen en zit ik met een verdrietig meisje! Heb al zo vaak aangegeven dat als ze haar afspraak niet na komt, deze dingen niet moet zeggen. Mn dochter is dan wel pas 3, maar die snapt alles heel goed!

Nu zit ik dus alweer de hele middag met een verdrietig kindje die met haar jas voor de deur zit te wachten op mn zus.. bij elke auto die stopt of parkeert begint ze enthousiast te roepen.. maar die vreugde is maar van korte duur. TTelefoon neemt ze niet op, whats app en berichtjes reageert ze niet.. maar wel volop facebooken!

Ben er best pissig om, elke keer hetzelfde liedje terwijl ik dit zovaak tegen haar zeg!!

Moest het even kwijt!

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Oh daar zou ik ook boos om worden:$
    Irritant zeg!!

3. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Wow ik zou dat echt niet pikken.

Bel haar op en geef je kleintje aan de telefoon.
    Neemt ze niet op? Whats app of weet ik het.
    Maak een foto van je verdrietige dochter zodat ze kan zien wat ze aanricht.

Gatverdamme ik haat als mensen valse beloftes maken aan kinderen.

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wow ik zou ook erg boos zijn!

5. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Geen afspraken meer mee maken zou ik zeggen... Balen!

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja of zet die foto op Facebook met bijbehorende uitleg!
    Ik zou ook pissig zijn!

7. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik zou eens aan je zus vragen of ze misschien bang is om alleen met je dochter te zijn.Het is natuurlijk nogal een verschil om met je dochter bij jou thuis te zijn,daar waar mama ook is, of dat je zus er echt alleen voor staat.Soort van paniek reactie?Ik vond het in het begin ook doodeng om alleen met mijn neefje te zijn terwijl ik met het grootste gemak zijn luier kon verschonen als mijn zus er maar bij was...
    Blijft natuurlijk een feit dat ze het niet kan maken tegenover je dochter en jou om zomaar weg te blijven en om dan ook nog onbereikbaar te zijn.
    Idd een foto sturen van een huilend nichtje klinkt goed maar kan ervoor zorgen dat je zus op een gegeven moment wegblijft vanwege een groeiend schuldgevoel.

8. Lutchiana

Lutchiana Niet meer actief

Zij kan heel goed met mijn dochter alleen zijn dus dat is het niet. Ze woont 1 straat verder, dus mocht er iets zijn ben ik zo daar. Ben met mn dochter aan de deur geweest, maar alles zit potdicht.

9. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Als ze op niks reageert, maar duidelijk wel haar Facebook leest, zou ik het dit keer langs die weg doen.

En in de toekomst zou ze al niet meer moeten afkomen met zo'n holle woorden naar je dochter toe. Dat ze de dag zelf desnoods maar belt of je dochter mag komen spelen. Want nu is 't kind doodongelukkig omdat haar tante haar voor de zoveelste keer in de kou laat staan.

10. Zarah

Zarah Lid

4 feb 2008
    44
    0
    0
    Zielig voor je dochtertje!

11. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    In dat geval zou ik mijn zus ook via fb confonteren en haar pas weer bij je dochter toe laten als ze of geen beloftes meer doet of haar beloftes waar maakt.Het gaat uiteindelijk om je dochter,ze heeft er niets aan als ze iedere keer in de steek gelaten word door haar tante.Je dochter zit nu al de hele middag te huilen, als ze wat ouder word kan ze zich ook nog onzeker gaan voelen als ze iedere keer zon behandeld word door haar tante.

12. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Helaas herkenbaar :x
    Ik kap het nu af als ze iets beloofd en zeg dan ook we zien het wel, spreek niks meer af.
    Inmiddels ook bijna geen contact omdat er gewoon niks af te spreken valt.

Echt zielig voor je dochter, maar ook voor jou. Als je kind verdrietig is dan huilt je moederhart mee.
    Hopelijk is ze al wat rustiger.

13. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dit is echt zielig voor je dochtertje, iedere keer de teleurstelling weer.
    Ik zou het dan op fb gaan zetten als ze daar wel op reageert. Laat ze het maar eens op deze manier zien als ze niet de tel oid opneemt.

14. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik herken het maar al te goed, mijn "beste vriendin" was ook zo (geen vriendinnen meer overigens)

Ik vond het al echt rot als ze zoiets tegen me deed, kan me heel goed voorstellen dat je dochter zich vreselijk verdrietig voelt, probeer haar er echt ermee te confronteren!

15. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Wat verschrikkelijk sneu zeg :(

16. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik weet niet of ik mijn kind uberhaupt nog zou willen laten spelen bij je zus.
    Die zit zo op haar FBplaneet dat je dochter net zo goed niet op visite kan gaan.

Ik zou je zus iig wel even goed duidelijk maken wat ze je dochter aandoet met r
    Loze beloftes

17. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ze wel druk op facebook zit, zal ik een foto maken van de achterkant van mijn dochter die met haar jasje bij de dichte voordeur staat.

Die zou ik plaatsen met de tekst mijn moppie zo verdrietig!! Zou opgehaald worden door iemand maar helaas.....oid...

18. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wat zielig voor je dochter! Dat zoiets 1x voorkomt, kan gebeuren maar elke keer beloven en dan gewoon niet opdagen vind ik echt heel erg. En dan zit jij met een verdrietig kind.

19. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    +1

Daarnaast zou ik alle 'afspraken' gaan beheren!

20. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen afspraken meer laten maken en geen energie in steken. Zou geen berichten op Facebook plaatsen, gewoon boven staan vanaf nu en je dochter beschermen tegen je zus.

Deel Deze Pagina