Bepaalde inrichting mooi vinden maar er niet thuis voelen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Makamba, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Hebben jullie daar nou ook last van?!
    Doorgaans kan ik een ietwat strakkere inrichting met veel zwart/wit/grijs tinten erg mooi vinden, echter zal ik me daar totaal niet in thuis voelen.

Hier thuis is het dan ook niet zo strak en heel veel bruin en beige tinten omdat ik dat gewoon warm aan vind doen. Daarentegen vind ik het dan wel minder mooi.

Apart of niet de enige?! :D

2. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor,je bent niet de enige:D
    Mijn huis is helemaal zwart,wit, grijs ingericht. We hebben wel houten tafels, houten box en houten kast gelukkig. Ik vond het erg kil. Nu ik kleur heb aangebracht met kussens,kaarsjes,fleeceplaid ed ben ik tevreden;)

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik vind een strakke inrichting met veel grijs en zwart en wit erg mooi.
    Maar toen we onze woonkamer zelf strak gingen inrichten, vond ik het toch te kil. Nu wel zwart, wit en grijs tinten, maar minder strakke meubels. Dus een bank met losse kussens bijvoorbeeld. Dat maakt het toch net even wat knusser :)

4. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    ik ben eigenlijk de laatste tijd ook niet zo tevreden met mijn huisje
    het is de ene bij de andere keer
    zo heb ik dat ook bij anderen de ene keer vind ik het er gezellig de andere keer maar saai

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

haha zo heb ik altijd als ik in woonbladen kijk dat ik denk oh wat mooi, maarrr ik zou zelf dus nooit kussens op de grond leggen of een deken over de bankleuning en dan een dienblad met kopjes op mijn bank zetten bijvoorbeeld, staat leuk op een foto hoor, maar voor mezelf te rommelig hahaha

6. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ja, heb ik ook. raar he, ik dacht dat ik de enigste hierin was.

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Oh vind het prachtig zo'n strakke kamer, maar ik zou er me niet thuis voelen.

Hier dus bruin met creme in huis (creme op de muren, houten meubelen en vloer) en aubergine kleurige gordijnen.

8. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Haha gelukkig ben ik niet de enige.
    Hier zijn alleen wc en badkamer strak en in de kleuren zwart/grijs/wit.

De rest zoals ik al schreef bruin en beige. Veel natuurtinten. Als ik het op foto zet vind ik het helemaal niet zo mooi, maar ik voel me er o zo thuis!

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik ook!:)

Dan vind ik het mooi in de boeken, maar zou me er niet fijn bij voelen.

10. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Haha herkenbaar. Ik vind bijvoorbeeld zon muur met die helemaal bedekt is met zon open boekenkast vol met boeken heel gaaf. Maar zou het noot in mijn eigen huis doen, veel te rommelig en pff hoe houd je dat stofvrij!? Best jammer want vind het supermooi staan.

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Even een kleine beschrijving van onze woonkamer

Tegen de muur van de keuken een nepschouw met een nepkachel (elektrisch) en meestal ligt er vanalles op de schouw (brieven,knoopje wat ergens gevonden is etc)
    Dan onze 2 bruine verstelbare stoelen en een bruine bank.
    Onze marmeren tafel (staat er al 16 jaar maar het is oh zo makkelijk want je hebt geen onderzetters nodig)
    Tafeltje en 2 bankjes van de kinderen.
    In het nisje de kast met de tv waar je leuke dingen in zou kunnen zetten waar het niet dat de kinderen het onderste gedeelte hebben geclaimed en hun speelgoed staat ;)
    Voor de rest nog een enorme kerstcactus, geerft van mijn oma (ding zal een jaar of 40 zijn)
    Een kastje met ons aquarium erop.

Deel Deze Pagina