Hallo meiden Ik wou hier ff mijn verhaal kwijt Heb al 2 hele mooie lieve kindjes(die ik soms weleens achter het behang kan plakken ) Nu willen we graag voor een derde kindje gaan Bij mijn eerst kindje was ik in ronde 3 zwanger en bij mijn tweede kindje in ronde 1 Nu zit ik in ronde 5 en vandaag weer ongi geworden Ik ben erg teleurgesteld Aan de ene kant denk ik ook ik moet blij zijn met wat ik heb Sommige stellen doen er jaren over om 1 kindje te mogen krijgen en nu zit ik te zeuren dat ik AL in ronde 5 zit Het valt me gewoon tegen dat ik nu langer moet wachten dan voorheen Mijn man slikt nu trouwens op dit moment medicijnen In de bijsluiter staat dat deze medicijnen geen invloed hebben op de vruchtbaarheid maar ik begin hier nu wel aan te twijfelen Sorry voor het lange verhaal Hoop dat er meer meiden zijn die dit verhaal herkennen
Dit heb ik exact hetzelfde. Twee kindjes in de schoot geworpen als kadootjes. Zelfs zo snel zwanger dat ik 2 weken moest bijkomen van de schrik. En stond te trillen op mijn benen na de positesten. Nu een aantal jaartjes later wil ik zo ontzettend graag nog 1x zwanger zijn. Ben volwassener en wil het heel bewust beleven en genieten van elke minuut. Ik weet het, het is een luxe-probleem, ik ben verwend, ik heb al twee lieve en gezonde kinderen. Het gekke is dat het verlangen naar een derde kind, misschien net zo sterk kan zijn als naar een 1e. En nu ben ik 36 en vond ik het gek dat het zo snel niet lukt. Leeftijd speelt mee en ik denk toch ook (bij mij althans): het zo graag willen. Ik kan het moeilijk van me afzetten. Bijt me erin vast. Kan ook niet zo zorgeloos zijn als bij de eerste twee. Maar ik begrijp het, echt.
Mama van twee boefies@ Ondanks jij al twee prachtige kids hebt ! En ik geen, mag jij ook zeuren hoor iedere wens is er 1. tja soms zit het mee soms tegen . Mis nu iets meer gedult hebben meis , weet als geen ander hoe moeilijk het is om geduld te moeten hebben. Succes met zwanger worden.
Misschien toch aan zijn huisarts vragen voor de zekerheid. Toen ik medicijnen had een tijd terug wist ik niet zeker of het wel veilig was voor de pil (toen ik nog aan de pil was) en las overal is niet veilig heb toen de huisarts gebeld die zei het is wel veilig, dan geloof ik haar wat sneller maar dan toch ben ik voorzichtig en vind het vreemd dat je beide hoort. Ik hoop dat je deze nieuwe ronde zwanger mag raken! SUCCES
Hoi Mamavan2boefjes, Hier ook precies hetzelfde. Eerste kindje gelijk raak, 2 kindje na 2 maanden, derde keer ook gelijk in de tweede ronde. Helaas eindigde die zwangerschap in een vroege miskraam. Zit nu alweer in ronde 5 na de miskraam. (ben gistern weer ongi geworden) Voor mijn gevoel duurt het nu ook wel een beetje lang. We mogen dan inderdaad niet klagen, want het is nog steeds niet abnormaal lang of buiten gemiddelde normen. Maar het is anders dan je gewend bent en dus anders dan je verwachtingen zijn. Snap je gevoel volkomen!! Het zal zeker voor ons weggelgd zijn, alleen wordt ons geduld een beetje op de proef gesteld. Succes! Groetjes Puck
Kop op dames, een beetje geduld hoor! Ik begrijp dat jullie verwend zijn met het snelle zwanger raken in de eerdere rondes maar het is bijzonder snel als je binnen een half jaar in verwachting raakt. (helemaal als je baarmoeder al een dagje ouder wordt, ga dan eerder maar uit van een jaar) Probeer een beetje met beide benen op de grond te blijven staan (of anders even een paar stukjes meelezen bij de dames in de mmm), scheelt een hoop frustratie voor jullie!
ik begrijp je ook volkomen ik heb ook al 2 gezonde lieve mooie boefjes maar toch zodra de wens van een derde kwam beet het zich vast bij mij en liet me niet meer los en idd de wens van een kind (of het nu je eerste 2de of 6de is)kan je volledig in de greep houden ik ben ook (al) 5 maand bezig en ben ook bij me 2 kids gelijk zwanger geraakt de eerste ronde en nu niet en ja ik maak me ook wat zorgen oa omdat me 2 kids niet van me huidige partner zijn en het nu dus (wat)langer op zich laat wachten
Gelukkig zijn er dus meer meiden net als ik @Dot Ik ben er ook veel mee bezig misschien ook wel teveel Heb weleens gelzezen dat dit ook in je nadeel kan werken Heb nu een cyclus van 27 dagen gehad Heb uit gezocht wanneer ik mijn eisprong heb gehad en het blijkt dat ik een dag voor en en dag erna geklust heb en toch ongi geworden @Marnat Jullie zijn ook al lang bezig! Vergeleken bij jullie moet ik me schamen met mijn gezeur over nog niet zwanger! Hopen over 3 dagen op een positieve test voor jullie! @Sugarblossom Navragen is idd wel een goed idee Zal eens op internet gaan rondneuzen of ik er iets over kan vinden @Puckie Spannend jij kan al bijna testen Al ergens last van? @mamavanthom en mamvanjason Ik snap dat we verwend zijn Ik wil er eigenlijk ook helemaal niet zoveel mee bezig zijn maar dat lukt gewoon niet omdat je graag zwanger wilt worden en idd wat je zegt over de meiden die in de mmm zitten Daarom mag ik ook in mijn handen knijpen met 2 kindjes nu @truelove4ever Vervelend dat het bij jullie ook(nog) niet wil lukken Je bent er onbewust toch wel mee bezig @allen hopen op een snelle positieve test in ons handen
Mamavan tweeboefies @ Idd zou je niet mogen zeuren, maar je wens mag je er wel om hebben hoor. Hoe groot of klein ook. Spontaan: is hier een hele kleine kans!! April mei gaan we er weer voor de laatste icsi poging nummer 3 Mocht dat niet gaan lukken!! Blijven we kinderloos!! waar ik soms aan denk , maar er nu weer honderd procent voor wil gaan dat het gaat lukken. Zie alleen weer tegen het spuiten op , maar even niet aan denken. Bij het schrijven moet ik wel weer slikken!! Mis dat ze alle drie pogingen dan gaan bekijken, en daar uit kijken of er nog wat mogelijk is.
Mamav2boefies, Don't worry, je hebt al 2 prachtige kindjes en naarmate je iets ouder wordt, kan het wat langer duren. Ikzelf ben ook altijd snel zwanger (tussen de 4-6 maanden) maar helaas loopt het vaak uit op een miskraam (die onverklaarbaar lijken te zijn). Dus wees blij met wat je hebt en maak je niet teveel zorgen. Er komt een tijd dat het weer raak is, normaal gesproken duurt het 6 maanden of langer om zwanger te worden, het moet maar net kloppen tijdens de bevruchting.