Valse kv test, plaats je foto!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Verw8, 10 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

  2. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Holy Canoli! Als ik zo een duidelijkert had zou ik diezelfde dag nog babykleren inslaan! Wat een teleurstelling moet het dan geweest zijn als het gewoon vals is!!

    Men waar zijn die tijden gebleven dat wit ook echt wit was en positief gewoon positief was! Nu er zo vreselijk veel testen op de markt zijn ben je gewoon niet zeker van wat je nou wel of niet goed moet vinden..

    Maar.. eerlijk is eerlijk en de valse testen achterwege.. is het nou ook niet zo dat veel dames (jaja ik ook hoor) gewoon echt te vroeg testen en dan positief maar later toch ongesteld worden (VM) en denken dat het een valse test was? Dat is zo naar van dat vroege testen.. :oops:
     
    pienvd90 vindt dit leuk.
  3. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Zeker zo dat men veel te vroeg test tegen woordig. Helaas ik maakte me er ook schuldig aan ;)
    Maar ook de fabrikanten maken hier dan ook gretig gebruik van voor hun portomonee dus blijven het stimuleren.

    Als je na gaat dat je normaal niet zou weten dat je een biochemische zwangerschap hebt gehad omdat je anders pas na nod zou testen staan mensen er denk ik ook minder bij stil.

    Maar zoals sommige valse testen (waaronder die van mij) die zowat van je scherm afknallen en die je dan hebt op rond 12/13 dpo dan is het helemaal een dumper wanneer die er de dag erna Omo wit is. Dan is het na mijn idee echt gewoon een valse.
     
  4. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Het was bij mij in een cyclus die uiteindelijk 85 dagen duurde dus van vroeg testen was niet echt sprake ;) een ik vind het schandalig dat het kan inderdaad.
     
  5. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Bij een biochemische zwangerschap zie je vaak een oploopje, dan een paar die gelijk blijven en daarna een afloop. Niet van wit naar positief naar wit in 2 dagen tijd.
     
  6. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Dit inderdaad!

    En niet alleen tegenwoordig testen meiden vroeg hoor, ik deed het 20 jaar geleden ook al zo vroeg hahaha. Vanwege vroege kwaaltjes ‘wist’ ik dat het zo moest zijn, en dan maar testen, de test slopen en in allerlei poses boven een lamp hangen om een streepje te ontdekken :roflmao:
     
  7. Bijtje29

    Bijtje29 Lid

    11 nov 2018
    27
    3
    3
    Vrouw
    Ga ik inderdaad niet meer doen!
     
    Verw8 vindt dit leuk.
  8. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    6CB40F80-18EC-4729-97AA-5AEADBF37C2E.jpeg

    Ik wil deze hier toch ook even neerzetten, niet vals positief, maar (bijna) vals negatief. Beide testen niet met dezelfde urine, wel op dezelfde dag met ongeveer even geconcentreerde urine, na een paar dagen eerder een positieve test.

    Het lag wel degelijk zan de test, want met dezelfde urine wel een duidelijk positieve predictor.
     
  9. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Slechte testen zijn dit!! Gefeliciteerd met je zs!!
     
    Pinkie88 vindt dit leuk.
  10. jeetjemineetje7

    jeetjemineetje7 Nieuw lid

    23 nov 2018
    2
    0
    1
    Vrouw
    hmmmm.. gister avond. Heb ik dus een test gedaan van de kruidvat. Ik ben 18 dagen overtijd en voel me al een tijdje elke ochtend misselijk. Dus ik dacht laat me even een testje nemen. Nouuu.. ik drink niet veel en vooral op werk niet. Dus was mijn plas super geconcentreerd.. toen ik teste zag ik dit. Maar de volgende ochtend nam ik weer eentje ik had veel water gedronken, maar mijn plas was ook best wel geconcentreerd.. maar het was een super lichte streepje... heel vaag dus. Ik heb donderdag een afspraak bij de gyn. Dan gaan ze kijken.. ik hou jullie op de hoogte
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.983
    1.638
    113
    In jouw geval zou ik zeker een ander merk uitproberen. Je weet nu eigenlijk niet of het een valse of een aflopende test is. Succes!
     
  12. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    De kv is ook niet erg duidelijk meer om oploop te bekijken. Ik zou het bij de predictor testen houden
     
  13. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik vind die van @Mila27 @Ashleyrachel en @Lisanne1811 echt te bizar voor woorden. Ik heb wel eens een vaag lijntje gehad en bleek toch niet zwanger. Dit lijntje droogde best donker op, maar is echt niet te vergelijken met jullie testen.
     
    Lisanne1811 vindt dit leuk.
  14. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    B47C84B6-5D61-423C-9393-072B09EC7E60.jpeg

    Binnen afleestijd een roze streep.
    Droogde raar op. Later een 2e test gedaan en die was spierwit. Ben ook gewoon ongesteld geworden de dag erna.
     
  15. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Dit kan opgehoopte urine zijn. Waarom meteen een afspraak bij de gyn? Als je het bv met een predictor zou doen en die geeft gewoon negatief aan dan ben je niet zwanger en zoals je lees zijn die KV testen klote. Is ook niet echt een duidelijke test vind ik trouwens. Dus had sowieso daarna of de volgende ochtend met een wat betrouwbare test gecheckt. En overtijd kan alle factoren hebben. Stress, cyclus overgeslagen, of je wordt gewoon nog wel ongesteld alleen is deze cyclus wat langer?
     
  16. jeetjemineetje7

    jeetjemineetje7 Nieuw lid

    23 nov 2018
    2
    0
    1
    Vrouw

    Ik weet wel dat opgehoopte urine geen reden kan zijn voor positieve test. Dan nog een positieve test met een wat lichter lijntje. Het kan inderdaad ovulatie zijn maar het kans is wel minimaal.. ik heb vaker een chemical zwangerschap gehad. Dus dit kan het geval zijn vandaar dat ik me laat controleren door de gyn.

    Ik stress niet en voel me juist super goed. Vandaar dat ik het apart vind wij proberen wel voor een kindje. Vandaar dat het een groot kans is dat ik zwanger ben! of ik het nog ben.. is andere vraag!
     
  17. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Hier een valse kv test gehad vorige ronde. Test gedaan 6 dagen overtijd en de lijn verscheen binnen de 30 seconden.. Ik was dus hartstikke overtuigd dat het raak was maar de CB erna gaf me een klap in mijn gezicht.
    Hier komt NOOIT nog een goedkope test in huis :(
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Oh dat is een andere verhaal dan ik duim ontzettend dat het een zwangerschap is meid
     
  19. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Wow :(!
     
  20. Tatum80

    Tatum80 Bekend lid

    15 feb 2013
    719
    60
    28
    930FD194-7C58-4CA0-8372-B1040866E944.jpeg Deze vond ik ook erg...weet niet of je het ziet na upload. Maar ik had hier dus nog niet eens getest!
     

Deel Deze Pagina