Ik gebruik sinds mijn TP van 1 cryo 's avonds 2 bolletjes en 's morgens 1 bolletje. Volgens mij gebruikte ik de vorige keer bij de cryo's en na de IUI's maar 1 bolletje 's avonds. Ik ben doodmoe en ik ben zoooooooooooo snel geïrriteerd, ik word er GEK van en we hadden ook al bijna een huwelijkscrisis... :x Hoeveel moesten/moeten jullie gebruiken?
Ik moest toendertijd s'ochtends 2 bolletjes, s'middags 2 bolletjes en s'avonds 2 bolletjes. Volgens mij hanteren ze per persoon, medische indicatie etc een instructie.
Dat was dan zeker óf een verse TP óf in een kunstmatige cyclus? Want dat had ik moeten gebruiken als ik een verse TP gehad had (in een verse cyclus hebben ze je follikels aangeprikt en kunnen die niet zo goed progesteron produceren).
Nee ook bij cryo's bij mij, dit i.v.m endometriose. Ik wordt altijd in de overgang gebracht en maak dan niets aan. Het is maar net hoe je medische indicatie is volgens mij.
Hier wel een kunstmatige cryo cyclus maar ik moet 3x per dag 2 bolletjes gebruiken... erg gezellig in huis (daarnaast ook 2x per dag 2 progynova)
Hier net zo als jou, maar ik word er niet zoveel anders van, Geen emobuien of chagobuien hier.Heeft gelukkig geen invloed op mijn stemming.