inderdaad, ik heb even op internet een foto gezocht heb mijne weg gegooit toen ik zwanger was. wat mijn hielp was de eerste maanden de testen op te plakken zodat je ook goed de opbouw zag en kleur verschil scheelt een hoop twijfelen
Ik vind de testjes eerlijk gezegd helemaal niet zo vaag en irri. Had zelf elke maand zulke testjes en dan 2 dagen overduidelijk positief... Enne...it worked xxx
P.S. Ehmmm... misschien niet helemaal wat je wilt horen.... sorry! Bedoelde het meer opbeurend zo van: "Dus die knaller komt vast nog wel!" Maar als je elke maand zulke testjes hebt dan heb je niks aan mijn reactie! Hopelijk is het snel raak en heb je die ovutestjes niet meer nodig! xxx
Hihi is goed hoor!.. we wachten gewoon af Het stomme is als ik alleen 123 zou gebruiken zou ik steeds denken mn ei komt eraan.. terwijl die andere dan nog spierwit zijn .. maar leer ze nu wel kennen..
. Ik gebruikte de testjes van zwanger en kids. Die piekten bij mij meestal pas op de echte piekdag zelf en dag er na. Verder vage streepjes. Xxx
hier ook van z&k voortdurend lichte streepjes, en dan enkel een knaller als mijn ei er kwam. Maar dat wist je al he
Ein-de-lijk hier een positieve knaller denk ik ....?! Vanochtend getest en deze is even duidelijk als de teststreep, zelfs vriendlief werd er helemaal vrolijk van Succes meid, hou me op de hoogte !
Denk dat ik toch wel met pieken en dalen werk.. en ik doe trouwens nooit met ochtendurine.. kijk deze van vanochtend.. niet positief uiteraard maar z&k doet ook weer mee, van gisteren wit naar deze vandaag, en dan morgen waarschijnlijk weer wit.. dat is toch raar?
@ Ytest --> ziet er al wel een wat donkerder uit dan jouw laatste foto toch...En dat betekent echt wel dat er iets 'in aantocht' is ! Misschien alle testen eens onder elkaar leggen, dan kan je ze ook makkelijker vergelijken met elkaar. Volgens mij heb ik al eerder gelezen dat je ook steeds op hetzelfde tijdstip test toch? Dat is denk ik ook belangrijk (als je tenminste testen gaat vergelijken) Hou vol, straks heb je opeens een knaller in je handen !!! @Natasha86 --> mijn vriend stelde inderdaad ook voor om er vanavond nog een te testen (hoewel hij in het begin beetje sceptisch was over het hele ovutest gebeuren haha) Vanochtend eigenlijk 'toevallig' geklust voordat ik ging testen, maar ach kan nu nooit kwaad lijkt me
check dit.. tis toch mn ei denk ik, maar met stickjes die nog net niet even donker zijn zelfs.. snap je nu mn verwarring.. heb donkerdere gehad zonder smiley!!
Jaa vanochtend al gedaan, en eergisteren, en dan ergens komende 2 dagen nog .. (ik ben zo blij als een kind die een paasei in de tuin vind!) Dat duimen, dat is iets jonge!
Wow super fijn voor je! Gewoon erop vertrouwen en actie zou ik zeggen Leuke woordspeling trouwens van je paasei Wij waren gister bij mijn ouders eten en mn vriend lust geen sla maar vind de eieren wel altijd erg lekker die erin zitten. Ik dus met een strak gezicht tegen vriendlief: 'wil je soms mijn eitje hebben ?' haha altijd leuk die voorpret samen!!! Geniet van elkaar en wie weet wat voor moois daaruit voort komt! Anders is het al fijn om te weten wanneer je ongeveer je ongi kan verwachten