Hoi dames ik had op dag 24 een echte positieve ovu test...de dagen ervoor lichtere streepjes en de dagen erna ook weer lichter. dus ik d8 mn eitje komt dr aan! maar nu heb ik nog zowat helemaal geen temp stijging gehad.. ik las over een valse posi ovu test... kan dat? komt dat vaker voor? ik vind dat gemeen! je doet zo je best, en wie weet is het dan wel voor niets! ik hoop zo dat mn temp morgen nog omhoog gaat, dan krijg ik wel een kruis van ff, maarja dat is nog maar af te wachten! vandaag was mn temp eigenlijk ook 36,3 maar ad het idee dat die termometer niet goed zat, dus nog een x gelijk getempt was het 36,5 en nog paar keren drna was het ook gewoon 36.5 dus heb ik dat maar aangehouden..... nou ik hoop dat jullie hier wat van weten groetjess
Volgens mij gaat je temp pas omhaag als je ei springt en een ovu test is al eerder positief. Je LH piek is eerder dan je ei sprong dus dat zou dan je temp verklaren.
ikzelf heb nu nog steeds posi ovulatietesten terwijl ik al 4 maanden niet ongi ben :s wat voor ovu testen gebruik je? ik gebruikte die van het kruidvat en die staan er een beetje om bekend om vals positief of langer positief aan te geven.. kijk maar eens in mijn album voor mijn positieve ovulatietesten terwijl ik nogineens een eisprong heb ls het goed is, omdat ik al 4 maanden niet ongi ben ( en die testen hebben 5 dagen achter elkaar ''positief'' aangegeven)
@daantje ja die van jou zien er wel echt positief uit.. maar ben je dan misschien niet zwanger? omdat je ovu test nog steeds posi aan geeft...? kimmeding ja, dat klopt maar mn posi ovu test was op dag 24 en dan hoort je eitje te springen binnen 24 en 48 uur... en nu op dag 27 gaat mn temp wel ietsje omhoog, dus afwachten voor morgen..... maar ik snap het gewoon niet waar zijn die dingen dan in godsnaam voor als ze ook vals positief kunnen zijn! Ik had ze trouwens van babyboomshop
Sannehai ,heb je toevallig een foto van je ovutestjes? Ik zal er eens opzetten van babyboomshop want die testen nooit zo dik als de controlelijn!
heb ik wel geprobeerd een foto van te maken maar ik krijg het niet voor elkaar om hem in mn album te zetten... hij is te groot en ik weet niet hoe ie kleiner moet....:S maar hij was echt wel heel posi hoor
@ sannehai; nee helaas niet zwanger, heb al 2 zwangerschapstesten gedaan en beide negatief.. Die testen zijn als het goed is gewoon frot haha
Ik heb deze ronde heel veel positieve ovulatie testen gehad. Van Sensitest en Matcare. Ik heb gehoord dat je een LH piek kan hebben maar dat je eitje niet springt. Later in je cyclus probeert je lichaam het dan opnieuw en kan je dan weer een LH piek hebben en springt je ei dan wel (als je temp natuurlijk omhoog gaat). Ik had in het begin van mijn cyclus op dag 4 een positieve ovulatietest. Daarna op dag 11,12 en 16 en op het eind van mijn cyclus... Vorige cyclus had ik dit niet.
Bah...Ik krijg er echt geen foto van op het lukt niet en foto verkleinen doet ie niet dan krijg ik een fout in de pagina...:S:S beetje irritant! maar ik vind het echt stom... echt gek oo aylin... bah doe je helemaal moeite met goed te klussen omdat je een posi ovu test heb... en dan hoeft hij niet eens es echt te zijn ook! ik hoop zo dat mn temp morgen hoger is...mn boobs doen trouwens wel echt zeer zeg, dat heb ik anders nooit zo echt.. ( zit ook nog maar in ronde 3 maar toch)... we zullen het zien dames.. en aylin was ie echt ook zo mega postief ook niet half half ofso?
Meid deze ronde is voor mij 1 groot raadsel! Ik heb alle testen in mijn album gezet kan je ze zien. Ze zijn van Sensitest en Matcare..
Ik heb die kruidvattesten ook, en afgelopen dagen had ik echt hele lichte strepen en vandaag voor het eerst een dikke vette streep. Maar heb jij constant van die dikke strepen of ook wel eens wat lichtere?
Ik heb de hele tijd dikke strepen.. Dus weet echt niet hoe het kan.. Maar meer mensen hebben dit gehad met de kruidvat testen..
Lees je het dan wel na 3 minuten af? Want er staat op de verpakking dat je ze erna moet weggooien, dus misschien dat ze daarna alsnog van die vette strepen geven?
Bij mij komen die dikke strepen echt binnen 3 minuten en daarna gooi ik ze meteen weg, dus snap het echt niet.. En ben helaas ook niet zwanger, dat zie je namelijk vaker als ovu testen zo lang positief blijven.. Maar er zijn veeel meer klachten over de kruidvat ovu testen
dames uit eindelijk is het gelukt, mn foto staat in mn album! en later op de dag had ik nog zo;n test zelfs nog wat duidelijker, die er boven staat is van de dag ervoor... het zijn testen van babyboom shop... zou het een valse kunnen zijn dus of?
Zijn iig wel positief maar je weet/ denkt eigelijk pas dat hij vals positief is als hij positief test op een raar tijdstip in de cyclus ( bijv op dag 2 van de cyclus wat dus niet kan)of wanneer hij dagenlang positief blijft..
De bovenste is niet positief hoor. De teststreep is lichter dan de controle streep. De onderste is wel goed positief. Liefs