jep hier nog 1 met kv. 5 dagen op rij posi. de eerste 3 roze strepen en de laatste 2 dikke paarse strepen..... ik koop ze niet meer...ondingen
@bright, nee dat zei ik ook, de bovenste is van de dag ervoor de onderste is de positieve we zullen het wel zien! ja over kv heb ik ook slechte dingen gehoord!
Zo te zien is je ei geweest qua temp of niet? Als ie morgen nog zo is, dan geeft FF vast een dikke rode streep! Goed geklust? Liefs
hee bright ja ik heb mn eitje gehad ben Mega blij! nou als ik mn positieve ovu test er bij zet, op dag 24 dan geeft hij daar een dik rood kruis aan...maar omdat mn temp toen nog niet echt omhoog was gegaan d8 (denk) ik dus dat mn eitje toen nog niet geweest is...en als ik hem weg doe, die posi ovu test dan geeft hij als mn temp morgen weer hoog is, een stippeltjes lijn op dag 26 aan...waarom hij stippeltjes is weet ik echt ook niet:S maar wat zouden jullie doen, toch die posi ovu test er bij zetten of niet? wantja ik weet wel dat mn eitje toen niet was. of mn temp zou langzaam omhoog moeten gegaan zijn...maarja dat was vorrige ronde ook niet zo...?
Wel erbij zetten hoor. Je ei kan op dezelfde dag zijn gesprongen als je positieve test. En dan heb je pas de dag erna een tempstijging. Trouwens, iedere ronde kan verschillen hoor. HEt is maar net wanneer je LH piek is. Stippeltjes geeft FF als ie niet zeker is van zijn zaak. Liefs
maar hij is dan toch eigenlijk nietdie dag gesprongen omdat mn temp toch niet om hoog ging of? ik weet wel dat dat kan..maar dat is bij mij toch niet zo geweest? of kan het zijn dat ie toch die dag is gesprongen en dat pas later mn temp omhoog is gegaan, terwijl hij vorrige maand wel gelijk na mn ei omhoog ging? of?
het kan zijn dat je eitje laat op dag 24 gesprongen is en dat het hormoon progestron (wat je temp stijging veroorzaakt) pas later op dag 25 op het niveau kwam waardoor je temp steeg. En dus kun je pas op dag 26 zien dat je temp is gestegen Maar goed, achteraf maakt het toch niet zoveel meer uit? Je ei is gesprongen. En ik zou me niet zo druk maken over of het nou op dag 24 of 25 was. Je kunt het toch niet terugdraaien Liefs
haha ja dat is zo maar om eventuele innestelingsdipjes snel te herkennen ofso hahahah k ben allang blij dat mn ei is gejumpt hahaha