Zo, daar gaan we weer Nieuwe ronde voor ons 2e kindje. Eergister weer met ov-testen begonnen, had er nog maar 1, krijg vanmiddag mijn nieuwe voorraad via kruidvat.nl(echt super dat je online kan bestellen daar). Anyway, op die ene ov-test was een lichte streep te zien, en sinds vandaag weer zo'n (fijne) zeurende hoofdpijn(net als de vorige keer). Dus nu maar hopen dat ik ook weer positieve ov-testen heb de komende dagen zoals de vorige keer(dan heb je het gevoel dat je niet voor niks een paar dagen met koppijn rond loopt). Dit is onze 3e "officiele" ronde, 3x is scheepsrecht zeggen ze....Nou ja, eerst maar weer testen enzo Nog meer meiden die weer aan nieuwe ronde beginnen?
Hier ook sinds gister weer in de weer met ovulatie testen. . Verwacht zondag ong. mijn eitje maar wil er optijd bij zijn Voor ons is het ronde 12 ..
Jup hier ook weer een nieuwe ronde, ovulatietesten liggen alweer klaar ! Hopelijk de laatste keer, mijn geduld is op haha Succes !!
Hier ook een nieuwe ronde de 2de. Moet nog even wachten op mijn ei. Zonder ovulatie testen wel rond die periode vakantie.