Warme handschoenen

Discussie in 'De lounge' gestart door Joyciejj, 29 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Nu de winter er weer aan komt ben ik op zoek naar warme en winddichte handschoenen..
    Ik wandel meer dan een uur met mijn hond als ik de kindjes naar school heb gebracht en nu vallen mijn handen er al bijna af door de kou.
    Wat zijn dus lekker warme handschoenen die tijdens het vriezen ook je handen warm houden? En het liefst niet hele dikke als dat bestaat..
    Leren handschoenen komt ook kou door heen of niet

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik vind de handschoenen van UGG erg fijn!

Joyciejj vindt dit leuk.
  3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Bij een buitensportzaak hebben ze vaak wel iets dunnere, maar toch warme handschoenen, daar zou ik eens gaan kijken dan.

Joyciejj vindt dit leuk.
  4. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Ga naar een outdoorzaak. Ik heb een paar jaar geleden een bergbeklimming gedaan en heb toen bij een outdoorzaak heel fijne handschoenen gekocht die niet te dik waren, maar toch goed water en wind dicht (je moet er niet mee gaan zwemmen, maar een beetje regen houden ze wel tegen ;)) en mijn handen warm hielden. Waren echt top handschoenen. Heb alleen geen idee welk merk het was.

Joyciejj vindt dit leuk.
  5. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Ik lees eventjes mee.. en dan ook handschoenen die beetje snel drogen als ze al nat worden haha

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb reusch. Voor het skieen maar echt zo kneiter warm. En een vakje bovenop waar je van die warmte zakjes in kan doen.

Joyciejj vindt dit leuk.
  7. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Bij de action heb je thermo handschoenen.

Heerlijk warm, niet te dik.

8. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Die van action lijken me juist echt koud en dat de wind er wel door heen waait..

Deel Deze Pagina