valse start

Discussion in 'De bevalling' started by wonderbaby, Jan 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wonderbaby

Jun 13, 2010
    70
    1
    6
    Afgelopen maandag op dinsdag nacht werd ik wakker van kramp. Heb het bij gehouden en ze kwamen om de 5 min. Na 3 uur dacht ik dat het wel eens begonnen was maar helaas zakte het helemaal weg. Nu nergens meer last van. Bij mijn 1e heb ik dit nooit gehad. Zit nu telkens te hopen dat het terugkomt maar helemaal niks meer. Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg.

2. mappel

mappel Niet meer actief

Irritant he!!

3. wwrr

wwrr Fanatiek lid

May 14, 2013
    1,280
    448
    83
    Dat heb ik ook een aantal keren gehad. Heel vervelend, je gaat echt zitten wachten dan he? Word je zo ongeduldig van! Komt vanzelf, je kunt het toch niet versnellen :(

4. sharontjh

sharontjh Actief lid

May 11, 2013
    388
    2
    16
    kinderverzorgster in een kinderdagverblijf
    willebroek
    heb ik ook al een aantal dagen. met 36+5 aan de ctg gehangen vroedkunde dacht dat het begonnen was, had al 2cm ontsluiting maar die nacht zakte het terug af. het waren blijkbaar gewoon oefenweeen
    gisterenavond weer lage rugpijn en pijnlijke menstruatiekrampen, gewoon gaan slapen en nu weer niets meer. buiten de lage rugpijn en buikpijn weer nergens last van.

volgens mij vinden onze beebjes het veel te slecht weer om eruit te komen (hier in belgie regent het al een hele week onophoudelijk ;))

5. wonderbaby

Jun 13, 2010
    70
    1
    6
    Gisteren bij de verloskundige geweest. Kindje lag helemaal ingedaald dieper kon niet. Nu zit ik weer op de bank met voorweeen om de 10 a 15 min maar niet zo erg als afgelopen dinsdag. Ben benieuwd wanneer het doorzet.

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ik heb daar 4 weken mee rondgelopen die ellendige voorweeen ;)
    Elke keer kwamen ze keurig om de 3-4 minuten en duurden ook allemaal minimaal een minuut....maar t was t toch elke keer niet ;)
    Hoop dat jij er niet zo lang mee rond hoeft te lopen, weet hoe frustrerend t is :)

7. Libra

Libra Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    2,354
    0
    0
    Ik heb vanaf 36 weken voorweeen gehad. Erg genoeg om niet mee te kunnen slapen. Uiteindelijk hebben ze me met 41 weken maar ingeleid. Bleek dat ik vijf weken heb gedaan over 2cm ontsluiting.

Hoop voor je dat het doorzet.

8. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    Ik heb ook heel lang met. Voor weeen gezetten tot het echt begon toen had ik nog niet echt in de gaten dat het begonnen was haha

9. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

Jan 25, 2011
    1,931
    0
    0
    Ik had afgelopen zaterdag ook een valse start. Pff dat is echt niet leuk want je zit er dan zo op te wachten! Maar goed we wachten nog maar even verder

10. sharontjh

sharontjh Actief lid

May 11, 2013
    388
    2
    16
    willebroek
    Hey dames
    Hoe gaat het met iedereen? Al enige vooruitgang?

Hier al 3 dagen last van weeën soms wel pijnlijk maar zakt dan weer terug af, hopelijk duurt het hier niet te lang meer.

11. mappel

mappel Niet meer actief

Ik heb vannacht helemaal niet geslapen door zeer pijnlijke voorweeen:(:(:(
    Ik dacht echt:'jaaa dit is het echt' want die andere voorweeen waren helemaal niet pijnlijk. Maar nog niks helaas...het zeurt de hele dag door. Heb een uur gewandeld, gedanst, gesprongen in de hoop dat ik het verder kon stimuleren, maar nee...niks. En dat terwijl ik zoveel zin heb om te bevallen!!

Ik hoop niet dat het nog 2 dagen zo doorgaat!

12. sharontjh

sharontjh Actief lid

May 11, 2013
    388
    2
    16
    willebroek
    Hier ook echt al vanalles geprobeerd maar echt niets lijkt te werken
    Begrijp je heel goed van ons mag hij ook liever vandaag komen dan morgen :)

13. gingertjuh

gingertjuh Actief lid

Jan 10, 2013
    150
    0
    0
    voedingsassistente, activiteitenbegeleider,
    eindhoven
    Ik heb ook al regelmatig oefenweeen, ook vrij pijnlijke erbij...
    Maar het wil maar niet doorzetten... :x
    Ook veel last van mijn darmen, heel veel lucht (sorry:$)

Ben vandaag 38+3

Hoop echt dat ik niet tot 42 weken moet wachten...

Zou eigenlijk met 37 weken worden ingeleid, maar is niet doorgegaan op het laatste moment :D

Met kerst werd ik opgenomen met een groeiachterstand van 4 weken!!! Kleintje is in 2 weken gegroeid van 1800 naar 2400 gram en zit nu al bijna aan de 2700 gram:D:D:D
    Hoezo groeispurt?!? ;):p;)

Hij is ook al, zelfs tijdens de groeiachterstand, ontzettend druk...
    Ben zo benieuwd hoe hij is als hij er uit komt, kan echt niet meer wachten!!!:D

Jullie alvast allemaal heel veel succes met de bevalling en dat we maar snel mogen knuffelen met onze kleintjes;)

14. mappel

mappel Niet meer actief

Wat fantastisch dat jullie kleintje zo goed gegroeid is! Wauww!!
    Ik wil mijn baby vandaag of morgen:( Ik weet dat de tijd snel gaat.. maar nog 2 weken wachten?? neeee dat lijkt me niks....

15. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

Jun 12, 2012
    3,201
    509
    113
    Hoi meiden,

Ik wil jullie toch een tip geven, als je echt merkt dat je het niet meer trekt (uitputting, erge weeen) trek alsjeblieft aan de bel.
    Ik ben afgelopen dinsdag bevallen na 36 uur rugweeen en was extreem vermoeid. Ik was toen 41+4. Als ik had geweten hoeveel pijn ik zou krijgen, had ik een week eerder aan de bel getrokken, toen ik nog wel wat energie had. Succes in ieder geval!

16. sharontjh

sharontjh Actief lid

May 11, 2013
    388
    2
    16
    willebroek
    vervelend allemaal he :)
    hier een gelijkaardig verhaal
    baby heeft groeiachterstand van ongeveer 8 weken en dan vooral zijn dijbeen, rest groeit wel goed mee. woog 2 weken geleden ongeveer 2100gram
    met 36+4 opgenomen omdat ze dachten dat het begonnen was ben ondertussen 38+4 en kijk hier loop ik nog. :)

17. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

Jan 24, 2014
    3,053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik had bij mijn eerste ook een vroege start.
    3 uur volop weeën en vervolgens ineens niks meer.
    Dit heeft 24 uur geduurd, waarop de VK vertelde dat dit een officiële valse start was. Wat overigens iets anders is dan pijnlijke oefen weeën.
    Een echte valse start voelt namelijk als echte weeën, maar die doen dus fijn niks met je lichaam.
    En kan wel een paar dagen tot weken aanhouden.

Na 24 uur (begin van de avond, na ruim 40 uur niet slapen) ben ik helemaal ingestort en hebben ze me doorgestuurd naar het ziekenhuis.
    Daar heb ik een spierverslapper gekregen om de pijn af te laten zakken en te kunnen slapen.
    Uiteindelijk is mijn zoon diezelfde nacht nog geboren, maar daar heb ik weinig van meegekregen, zo moe was (en stoned van de spierverslapper).

Ik hoop voor je dat het dus echt oefen weeën zijn en dat het snel doorzet, want ook die oefen weeën zijn geen pretje, maar die doen wel iets met je lichaam.

18. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

Jan 25, 2011
    1,931
    0
    0
    Hier al vier weken weinig tot geen slaap met last van voorweeën. Ik zit er op dit moment redelijk doorheen omdat ik gewoon zo moe ben en daarbij nog een lieve dreumes rond heb lopen die ook graag haar aandacht wil.
    Maandag weer naar het ziekenhuis voor controle, ik ben dan 41 weken. ( mijn banner klopt niet helemaal hahha )
    Ik hoop zo dat ze ze zich voor maandag meld maar ik ben bang dat het niet gaat gebeuren.

Share This Page