Hai meiden, Nu 29 weken en 2 dagen zwanger. maar nu gister avond zijn mijn weeen begonnen. dus een nacht in het ziekenhuis gelegen & vanmorgen toch naar huis gestuurd. van binnen gaat alles nog goed geen ontsluiting enzv. kleine heeft het nog bar naar haar zin. Maar de weeen blijven. Wat kan ik verwachten. . Blijft dit zo? Kans dat het door zet? Word er erg onzeker van. Groetjes katinka.
Zijn of waren dit echte weeen of zijn het voorweeen of indalingsweeen. Heb je een ctg gehad? Ik heb al heel lang voorweeen (nu vanaf de 32 weken....dus nu alweer 5 weken) en soms ook met regelmaat maar dat zwakt dan weer af na 2 uur. Maar echte weeen zijn het niet. Dat is een heel ander gevoel. Ik weet hoe vervelend het is. Sterkte! Misschien wat meer rusten, minder werken oid?
Nee het zijn echte weeen. moet ze ook echt weg puffen. alleen ontsluiting blijft weg. werken doe ik al niet meer.. en heb voldoende rust. weet gewoon echt niet waar we aan toe zijn. Groetjes
Hebben ze je daar in het ziekenhuis niks over verteld?! Tja blijft dit zo. Dat weten wij natuurlijk niet. Vaak stopt het wel weer en anders zul je misschien toch bedrust krijgen.
Heb je dan geen weeen remmers gehad? Als het echte weeen zijn lijkt me toch wel dat ze daar serieus mee om gaan?
Nee geen weeen remmers gehad helemaal niks werd zo naar huis gestuurd. Begrijp er ook echt niks meer van!!! Voel me zo aan me lot overgelaten
Dan zou ik zeker even bellen hoor ze zeggen niet voor niks bij onrust bellen. En ik vindt weeen echt wel een goede rede om te bellen. Heb je aan de ctg gelegen?
Hup, weer bellen!!! Beter 10x te veel dan 1x te weinig. Je kunt het voor dit kindje maar 1x goed doen. 29 weken is echt te vroeg meid, hup bellen naar die verloskundige of ziekenhuis.
Ctg registreert weeën ook niet altijd even goed. Ik ben bevallen zonder 1 fatsoenlijke wee op de ctg. JIJ voelt dat het beste.
ik had het zelfde probleem met 29 weken 1 nacht in het ziekenhuis gelegen zou ik ontsluiting krijgen dan zou ik weenremmers krijgen anders gewoon na huis en bedrust . Want zou het baby komen moest ik in Rotterdam bevallen. Die nacht geen ontsluiting dus mocht ik naar huis bij verlies bloed of vruchtwater bellen. Ben nu 37 weken al die tijd ween en pijnlijke baarmoeder maar baby zit er nog wordt volgende week ingeleid i.v.m zwangerschapssuiker hoop dat het bij jouw de pijn zal verminderen en baby nog eventjes blijf zitten
Hee meiden, Hele dag weeen gehad! Veel op bed gelegen. Scan heb ik gehad ja.. en er waren echt weeen op te zien zijden ze. verloskundige zij ook dat ze me baarmoeder voelde samen trekken op jet moment dat ik pijn heb. Ik moet inderdaad bellen als ik vocht draderig slijm of bloed verlies. maar word er zwaar onzeker van. Elke keer als ik wat voel in me broek ist hup naar de toilet. Mocht ik ontsluiting krijgen krijg ik pas weeen remmers
Heel herkenbaar meid, Hier hetzelfde gehad met 26 weken. Nu nog steeds regelmatig weeen soms ook even niet maar ze worden niet erger. Ook zorgen ze niet voor ontsluiting dus vandaar hier ook geen weeremmers gehad. (Nu zowieso niet meer) Wij waren heel bang voor een vroeg geboorte, maar zoals je zien inmiddels alweer bijna 36 weken en de kleine meid zit nog altijd binnen. Wel 3 weken geleden slijmprop verloren en is al ruim 2 weken m,n baarmoedermond verweekt maar nog altijd zit de kleine meid er. Ik hoop dat ook jullie ukkie toch nog blijft zitten
Gek dat ze je naar huis hebben gestuurd. Ik kreeg weeën met 27 weken. Toen wel remmers en longrijping gehad. Na week ziekenhuis mocht ik weg. Met 29 weken weer weeën maar tien geen remmers of rijping....wel weer weeek ziekenhuis. Ik ben bevallen met 39 weken! Tijdens mijn zwangerschap heb ik vaak mn twijfels bij t ziekenhuis gehad maar uiteindelijk wisten ze wat ze deden. Ik heb overigens bij elke onzekerheid gebeld....zou dus bellen!