Valse streepjes op de 2besure zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fluss1984, 7 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    #1 Fluss1984, 7 aug 2017
    Laatst bewerkt: 7 aug 2017
    Ik had mij eigenlijk voorgenomen om ze niet meer te kopen, maar omdat ik de ovutesten wel fijn vond heb ik ze toch nog maar een kans gegeven en deze meebesteld. Ze geven gewoon echt fout negatieve streepjes. Ik zit nu 3 (max 4) dpo dus kan gewoon echt nog niet van zwangerschap zijn. Streepje kleurde meteen bij het doorlopen roze en werd dan lichter, dit is het resultaat na 5min. Weet niet wat er van overblijft op de foto maar ik zie hem zo duidelijk zonder turen.
    Ben blij dat ik m nu gedaan heb, als t 9dpo was zou ik nu heel veel hoop hebben voor niets...

Bijgevoegde bestanden:

2. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Hmm upload is weer bagger, streepje lijkt dikker dan op de echte foto. In ieder geval: ik vertrouw ze niet meer

3. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Misschien is het op de negatieve duidelijker, voor jullie mij voor gek verklaren :p

Bijgevoegde bestanden:

4. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ik vind hun ovulatietesten ook fijn inderdaad. De zwangerschapstesten zijn niet betrouwbaar. Zie inderdaad vaak valse streepjes voorbij komen hier.

5. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Ik zie inderdaad een streepje. Zou hij misschien nog reageren op LH?

6. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Nee ovutest is heel licht, heb ik nog gecheked.
    Heb daarna nog eenzelfde test gedaan met dezelfde urine, die was wit. De ene geeft dus wel een streepje, de andere niet. Net zoals ik 2 rondes geleden had...

7. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Wat stom zeg. In ieder geval goed dat je nu weet dat je die testen zeker niet weer moet kopen :)

8. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Haha ja, helaas heb ik er nog een stuk of 10 liggen :p

9. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Echt rot testen
    Hier een duidelijke test en harstikke vals. Die testen komen hier nooit meer binnen

10. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Ik zie 'm op de eerste foto vrij goed hoor!
    Maar zou er gewoon mee testen en als er een streepje komt een predictor early er achteraan doen

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Bij mij werkten ze prima.
    Omowit en alleen in de ronde dat ik zwanger was stond er een duidelijk streepje.

12. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ja ik ga ze niet meer kopen, maar ik maak ze wel op. Diegenen die streepjes geven doen het altijd op dezelfde manier; namelijk meteen bij het doorlopen een streepje dat zo donker kleurt als de controlestreep en dan weer lichtrr
    Ik heb er nu 5 gehad die valse streepjes gaven (4 in ronde 1 en nu dus eentje). Maar ze hebben het niet allemaal. Toen in ronde 1 waren er nog 2 dames die precies hetzelfde hadden en daar ook een topic over haddem geopend. Ik dacht dus dat er misschien een productiefout in een lot zat of zo, maar nu met nieuwe levering is het opnieuw.
    Ik herken ze nu wel, ze kleuren namelijk meteen bij t doorlopen (alsof je een knaltest hebt) en worden dan weer lichter. Diegenen die dat niet doen zijn bij mij ook omowit.

13. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Wow dat is echt wel heel apart!! Eigenlijk zou je het een keer moeten filmen of duidelijke foto's maken en dat dan naar de fabrikant moeten sturen..

Kristientje vindt dit leuk.
  14. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Dat is eigenlijk wel een goed idee! Je krijgt een hartverzakking als ze meteen knallen en wat een teleurstelling dan als het vals blijkt.

15. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Hier helaas ook meegemaakt. Eerste test positief. Zelfde dag weer negatief. Volgende dag 2 testen op 1 urine, 1 negatief en 1 positief. Volgende dag weer 1 negatief en 1 positief met 1 urine. Heel stom. Ik was er vreselijk kapot van. Ik was zo blij bij de eerste test dat ik moest huilen van blijschap, zeker na 8,5 jaar weer eerste positieve test gehad. Ik was heel snel van die roze wolk naar beneden gestort.

Maar ook wel weer goed op te horen dat het bij sommige wel werkt.

Succes en hopelijk snel een mooie positieve test!

16. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ja in het vervolg leg ik mn telefoon klaar als ik ga testen ;). Als ik er weer eentje heb zal ik t fotograferen en posten (en naar de fabrikant sturen).

Elizia vindt dit leuk.
  17. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ja dat had ik de eerste keer ook, heel naar. Plus dat je allemaal extra testen gaat doen omdat je toch die bevestiging zoekt... nu herken ik ze, maar dit topic is dan ook bedoeld om dames te waarschuwen dat als hij dus gelijk kleurt bij t dporlopen en daarna lichter wordt dat t gewoon een valse test is.

18. EenwensEendroom

EenwensEendroom Bekend lid

22 mei 2013
    607
    567
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel
    Die testen zijn idd niet te vertrouwen! Had precies hetzelfde.. en toen ik wel zwanger was toen waren de streepjes alsnog even licht als met niet zwanger.. ik bestel ze echt nooit meer .. Echt dat die dingen nog op de markt zijn..

19. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ja dat snap je niet he. Ik vind dat ook bizar van die (dure) clearblue plus testen hoor. Geef je zoveel geld uit...
    Die zie je hier echt zooooo vaak voorbij komen.

20. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Ik haal deze even naar boven @Fluss1984 ;) We hebben beiden eens in een topic van iemand anders over deze testen gesproken.

Ik copy/paste even m'n tekst vanuit een ander topic. Aanleiding dat ik deze test deed was een indroger op een kv2v5 terwijl ik nooit indrogers heb gehad.

Ik dacht dus joh ik doe zo'n cheap ass 2besure dipstick die erom bekend staat valse streepjes te geven ook binnen afleestijd. Direct bij doorlopen een streepje (al is 'ie niet helemaal gelijkmatig). Ik dacht nog oké, dat kan, daar had iemand hier op het forum mee geëxperimenteerd (jij dus haha) en die trekken dan na vijf minuten weg. Maar mooi niet; na vijf minuten nog exact hetzelfde en nu (droog) óók. Duidelijk en knalroze. Dus, ik een tweede (identieke) test in hetzelfde bekertje urine gehangen. Niet direct een streepje bij doorlopen, maar na tien minuten wél zo'n zelfde streepje. Ik heb in het afgelopen jaar zeker 50 van die testen gedaan en nooit ook maar een indroger gezien... Ik reken me absoluut nog niet rijk, maar vind het nu toch wel spannend worden...

En nu ben ik dus wel heel benieuwd naar jouw mening over onderstaande...

Deel Deze Pagina