Onzeker over cb test met indicator

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mamavanle, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag 6 weken zwanger en nog eens een cb test met indicator gedaan. Na lang nadenken gaf deze pas +3 terwijl ik lees dat deze bij iedereen super snel 3+ Geeft. Ik zou toch verwachten dat deze met 6 weken snel 3+ zou geven. Ben misschien 2 dagen korter zwanger maar meer ook niet. Ik heb zelf een geschiedenis met herhaalde miskramen en een overleden kindje in de zwangerschap dus de schrik zit er goed in

2. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Geeft helemaal niks. Dat heb ik ook gehad en ik heb ook een prachtig meisje nu

3. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Bij mij duurde het ook wel even voor hij het aantal weken aan gaf, zwanger stond er sneller.
    Gebruiksaanwijzing geeft 3 minuten aan, dat lijkt voor je gevoel heel lang en zo voelt dat ook als je aan het wachten vent! ;)
    Verder blijft het een indicator, de een maakt meer hcg aan dan de ander. Toch geeft de test +3 aan, hoger kan niet. Probeer vertrouwen te hebben.

4. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Thanks meiden! Geeft me weer een beetje moed! Nog een week wachten en dan heb ik de eerste echo

5. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Spannend!

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Cb met indicator denkt altijd lang na, geloof z'n 3 min. Dus niks mis mee hoor: niet onzeker zijn ;)

7. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Dit zijn trage testen. Hij dacht bij ook erg lang dus biet te veel stress meid.

8. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    och hier ook de minuten leken zooo onzettend lang dat ook ik even ging twijfelen maar toch 3+ op de test, gelukkig is dat lange wachten bij deze testen normaal, eigenlijk bij alle testen, lees de bijsluiters maar van de meeste testen moet je aflezen binnen 10 minuten dus zolang hebben ze nodig om positief of negatief aan te geven, de digitale, gaat dus tot het uiterste en dan lijkt het wachten altijd lang ;) omdat je bij de streepjes vaak na een minuutje al een lichte verkleuring kan zien, deze digitale geeft enkel aan zwanger en hoelang ongeveer :D

9. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Beste meiden, vanochtend nog 1 met ochtendurine gedaan en gevoelsmatig werd de test nu sneller +3. Maar goed ik stop met testen ;) donkerder kunnen ze niet worden en nu afwachten of we 10 aug goed nieuws krijgen. Ik heb verder ook amper symptomen dus erg spannend! Bedankt voor het mee denken!

10. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Meis je bent niet de eerste die inzeket wordt van die testen 😂
    Zelfs vk en gynaecologen worden gek van de onzekere vrouwen adv die testen dus houd dat in gedachten.
    Ik heb ook geen symptomen toch 7.1 zwanger. Vorige zw wel klachten en miskramen.... Zegt dus echt niks..
    En soms zo'n onzeker moment hoort er gewoon bij helaas. Ik heb in 7 weken ook 2 huilbuien gehad en flink gejankt omdat ik bang was. Nu weer vol horde moed er tegenaan, het gaat dit keer gewoon goed en zo Moey jij ook gaan denken. 90:10 gaan goed, super veel dus ;) succes

11. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Leuk he al die testen. Ik heb die nog nooit gedaan, gewoonweg omdat ik ze te duur vindt en ik tot nu toe alleen nog maar duidelijke testen heb gehad. Alleen ook daar word je onzeker van. Komt goed meid. Onzekerheid hoort erbij. Controle uit handen geven kunnen wij niet erg.

nu proberen te genieten (zegt iemand die ook nog moeilijk kan genieten)

Deel Deze Pagina