vriendin van mij heeft gisteren ochtend getest met kruidvat plus test. Ze vroeg mij of ik een steep zag. Ik denk eerder een indroog of een voorgedrukt lijntje. Wat denken jullie.
Ik zie echt niks, ben zelf ook niet bekend met deze testen. Wanneer zou ze haar menstruatie moeten hebben?
Ik zie wel wat maar staat nogal ver naar links voor zover ik kan zien. Ze kan beter even een ander merk/type doen, bijvoorbeeld Predictor.
Ik zie wel wat, maar met deze test ook wel eens vals positief getest. Goed idee om inderdaad een predictor te halen.
Ik zie iets, maar weet niet echt of deze te vertrouwen zijn.... Ik had op 10 dpo met avondurine een duidelijk streepje op de predictor, dus raad haar die echt aan.... Ben benieuwd en ik duim! Laat je ons iets weten?
Dat zijn hele vervelende testen! Heb vorige week 3 ervan gedaan en overal hetzelfde pennenstreepje... en nu ongesteld.
Dit is het welbekende indroogstreepje van de plustest. Deze foto lijkt mij dan ook niet binnen de officiële afleestijd genomen? Helaas negatief denk ik. heeft ze de predictor al gedaan? spannend!!
Hoi allemaal.. Ze heeft gisteren getest met de predictor die was idd negatief. Jullie worden allemaal bedankt❤️