Miskraam Mama's groep op Facebook gestart

Discussie in 'Miskraam' gestart door Soulcat, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste mama's en wensmama's,

Sinds vorige week heb ik op facebook de Miskraam Mama's groep geopend.

De (besloten) pagina is bedoeld om je verhaal te delen met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt..De mensen om je heen kunnen je goed steunen, maar niemand weet hoe het voelt om een miskraam gehad te hebben tenzij je het zelf hebt ervaren.

De pagina is niet alleen om de nare ervaringen te delen, maar ook om blije dingen te delen, vragen te stellen, te praten over onzekerheden en/of angstige emoties, etc.

De pagina is nog nieuw, wanneer je deze hebt gevonden: schroom niet om lid te worden!
    https://www.facebook.com/groups/599794170039671/

Wellicht tot ziens op de pagina!

Lieve groet,
    Juliette

2. Petra77

Petra77 Lid

13 jul 2010
    57
    0
    0
    Leuk idee, maar hoe zit het dan met de privacy? Als ik me bijvoorbeeld aanmeld, komt dat dan in mijn profiel te staan? Of als ik ergens op reageer? Ik heb zelf geen idee hoe ik dat evt uit kan zetten, en durf daarom niet zo goed lid te worden snap je?

3. Oh Petra, mijn excuus, ik zie nu pas je bericht!
    Ik heb de groep op besloten staan. Het zal dus niet te zien zijn voor anderen wanneer je je aanmeld bij de groep. En ook wanneer je iets op het prikbord plaatst zal dat niet te zien zijn in je activiteiten lijst!

Ikzelf zat daar ook een beetje mee met het maken van de groep. Wilde dat niet perse aan de grote klok hangen, maar niemand uit mn vriendenlijst ziet de groep.

Dus je kan als je wilt gewoon id worden zonder dat iemand dat ziet!

4. Ik heb de pagina op geheim gezet, het was toch niet zo anoniem als ik dacht. Nu ziet niemand meer de groep/de leden. Mocht jij of iemand anders lid willen worden, stuur mij een priveberichtje en ik voeg je toe.

5. Petra77

Petra77 Lid

13 jul 2010
    57
    0
    0
    O.k ik zal je een berichtje sturen!

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1