Hej Dames even voor een vriendin Gister teste ze met kv 2x licht posi vanmorgen een action negatief Ze zit op 10dpo nu maar wat denken jullie?
Kruidvat is iets gevoeliger dus het is mogelijk dat ze gewoon zwanger is, maar dat het hcg nog niet voldoende is voor de action test. Verder is het erg vroeg dus ik zou nog voorzichtig zijn en kijken of de testen oplopen.
Idd ja vanmiddag doet ze een casset van zwanger en kids als goed is komen die binnen zal dan wel even update doen
Bij mij hetzelfde als bij rsl zo ongeveer. Ik begon met action nl en daarna kv dus dat gaf een iets zekerder gevoel. Ik zou als ik haar was gewoon de kruitvat nog een keer doen en daar van uit gaan
Heb net deze gekregen ze zegt alleen vanmorgen was kv ook nega net als de action ze had wel veel gedronken en nu 3 uur niet. Gewoon roze kwam met 2 min ong iets donkere lijn en dit stond toen achtergrond wit wa
ik heb vandaag 3 verschillende testen gedaan dit is het resultaat bovenst clearblua (middagurine) middelste kv2v5 (middagurine) en laatste action (ochtendurine) groot verschil met action en kv2v5 he ? op action zie je enkel in het echt het streepje was zelfs bijna niet op foto te krijgen Bekijk bijlage 419408