Valse uitslag Corona zelftest

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Baileyy, 30 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.906
    386
    83
    Ja herkenbaar! Zoon had een licht positieve thuistest, geen klachten. Heb nog een zelftest gedaan van een ander merk toen die was neg. Na 2 dagen bij de ggd negatief. Weer thuistesten gedaan met verschillende merken en allen negatief.

2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Ik ga het ook proberen. Ik laat de uitslag weten.

3. Mapje

Mapje Niet meer actief

Mijn middelste had een negatieve zelftest en 3 uur later bij GGD positief . Ik had pas dag 3 klachten positieve zelftest. Man had negatieve zelftest maar positieve ggd test.

4. Mapje

Mapje Niet meer actief

missxhien dan eerst neus en dan keel. Maar dat is best vies :roflmao:

Ik deed nu vaak keel en dan neus maar nu twijfel ik om dat niet meer te doen..

Baileyy vindt dit leuk.
  5. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Mijn zoon testte licht positief, heel licht. Een soort tuurtest, ik zag hem wel, mijn man niet. GGD test was positief.
    Ik kan me hierdoor wel voorstellen dat mensen een thuistest negatief beschouwen en positief bij de GGD en dan denken dat de thuistest vals is. Voor het idee voeg ik de foto van zoon zijn thuistest. Later nog een paar keer gedaan, hij blijft zo licht.

Bijgevoegde bestanden:

Veer3, Zeebra en Willemijntje19 vinden dit leuk.
  6. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    dit had mijn zoontje ook, zo’n lichte test. Ik zei toen ook al tegen mijn man dat een ander het misschien niet eens had gezien en als negatief beschouwd zou hebben. Bij mijn zoontje bleef hij ook licht. Ggd positief.

7. Mapje

Mapje Niet meer actief

Nee, bij ons was hij echt Omo wit. En ik ben echt een tuurder met al m’n zwangerschapstesten. We hebben zelfs daarna nog door getest bij middelste maar bleef wit…

hier zie ik een lijntje inderdaad

Ang1987 en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  8. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Hier ook, mijn jongste zoontje had ook zo’n lichte test. Bij mij echt wit wit.

9. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.366
    113
    Ja, afgelopen week. Zoon had koorts echt ziek. Positieve zelftest. Paar dagen later pcr test (eigenlijk alleen voor de qr code, hij is 13 en niet gevaccineerd), bleek hij negatief :rolleyes:
    Nu zit hij alsnog weer thuis omdat zijn broertje en zusje positief getest zijn met de zelftest. Hen laat ik niet bij de ggd testen verder, ze hoesten ook enorm allebei dus ik ga maar uit van corona.

10. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Waarom laat je ze niet testen? Een herstelbewiis kan heel handig zijn, bijvoorbeeld als je in Duitsland wil overnachten of uit eten wil. Dan kan nu niet met jonge kinderen zonder verplichte quarantaine.

11. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    1 Collega had positief op de zelftest en negatief bij de GGD.
    Maar 8 collega's hadden negatief op de zelftest en positief GGD.

Een vriendin was positief bij de GGD en had ook klachten maar kreeg thuis, na de bevestiging GGD, nog 3 negatieve zelftesten (deed ze om eens de betrouwbaarheid zelftesten te checken)..

Ik zelf licht positief op de zelftest en positief bij de GGD.

Heb wel het idee dat je nu met Omicron ook gewoon het stokje van de zelftest in de keel moet steken, dat lijkt bij meerdere mensen wel het verschil te maken..

12. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Hmm toch behoorlijk wat testen die niet kloppen dan he..

bulakgirl vindt dit leuk.
  13. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ik heb nog nooit in de keel getest zelf. Moet dat dan ook ver??

14. Mapje

Mapje Niet meer actief

Weet ik niet, ik heb het alleen de laatste twee
    Keer gedaan en toen best veel (door omikron) maar toen wij positief waren was het nog in december en toen alleen neus.

maar door bovenstaande verhalen betwijfel ik of je niet beter gewoon alleen neus kan doen bijv. Alleen keel is het toch niet voor gemaakt en keel/neus geeft ook fout/‘

(en ik ben niet genoeg geld om er meer te doen haha)

15. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Mijn zelftesten vandaag zijn idd positief en heb keel en neus gedaan. Tvt test was negatief, enkel neus was dat.
    Ben benieuwd naar de uitslag van de ggd nu, maar het lijkt erop dat ze dat tvt ook wel kunnen schrappen.

Mapje vindt dit leuk.
  16. Mapje

Mapje Niet meer actief

Ja maar omdat ik net ook lees alleen keel positief denk ik Hmm, ik doe altijd ook neus nog…

17. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    bij mij werkte het alsnog niet @LadyKikker

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ja dochter negatieve thuistest positief bij de GGD

19. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.366
    113
    Omdat we die uitslag nog hebben van 6 weken geleden (en ja, de test is zeer waarschijnlijk opnieuw positief, de zelftest liep echt op de dag er na). En mijn kinderen vinden dat testen heel vervelend helaas. Anders zou ik ze idd wel weer naar de ggd meenemen al is het maar om het zeker te weten :thumup:

20. Pstjepiet

Pstjepiet Bekend lid

16 okt 2015
    667
    367
    63
    Ja hier twee keer positieve zelftest. GGD negatief. Ik doe die zelftesten niet meer en ga gewoon gelijk bij de GGD testen.

Deel Deze Pagina