Mwa, dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Dan heb je het echt over microsporen, je moet wel wat meer RNA van het virus hebben om het te kunnen oppikken. Ik zou eerder denken aan de locatie van infectie, dat je met een zelftest op een andere plek met het wattenstaafje komt dan met de GGD test. Of je zit heel laat in je besmettelijke periode. RNA wordt nl heel snel afgebroken, dat vang je met een PCR test dan niet meer op. Een zelftest meet virus-eiwit en die deeltjes zijn stabieler.
Mijn zoon had afgelopen donderdag hoofdpijn en keelpijn, elke dag negatief. Vandaag ineens knalpositief. Dochter zondag keelpijn, 2x negatieve test, vandaag een heel licht streepje. Vanmiddag ggd, ben benieuwd.
Ja houd maar op, nu 2 positief, dus nog 3 man die regelmatig een zelftest moeten doen. Had er 10 gekocht, maar ja nu nog maar 5 over. Weg 30 euro.
Hebben jouw kinderen ze niet van school gekregen? Ik hoef er gelukkig zelf geen te kopen, want de kinderen brengen er genoeg mee van school.
Ze krijgen er maar 2 per week, dus zijn al heel snel op. De jongste en middelste dit weekend extra testen gedaan, omdat ze klachten hadden. Duurde alleen 5 dagen voor ze een keer positief testen
Ah ja, dan zijn ze zo op. Mijn zoon van 13 kan er ook 2 per week ophalen. Maar zoon van 16 zit op het mbo, daar kan hij er meer meekrijgen. Hij bracht er vorige week in 1x 8 mee
Ik heb toch de GGD gebeld om te overleggen en zij adviseert om mijn zoon over 3 dagen weer een PCR test te laten doen als hij dan nog klachten heeft. Het kan nu zijn dat de test discutabel is.
Bekijk bijlage 716517 Ervaring met een licht streepje na het half uur op een zelftest? Naar mijn idee was hij echt wit en toen weggelegd. Kijk nu 2 uur later toevallig nog eens en zie dit.
Ja, mijn eerste test had ook zo een "net niet te zien" streepje ver na de afleestijd. Die van de volgende dag was wel direct positief met een teststreep al voor de controlestreep er stond.
Hele erge off topic maar ik wil graag op een onderwerp/post van jou reageren die al heel erg oud is en gesloten is. Ik ken dit forum niet maar zie geen mogelijkheid tot een bericht sturen naar leden geloof ik? Ik had een vraag over nexium kan ik jou die sturen prive of hier? Mijn mail is Vloortje @ live . Nl
Als het goed is kun je nu op mij reageren via een privé bericht, maar ik vrees wel een beetje dat ik je niet heel inhoudelijk meer kan helpen bijna 9 jaar later.
Mijn zoon op aanraden van de GGD dus weer getest. Inmiddels dag 6 en nu dus wel positief. Het hoesten wordt ook meer, dus helaas nog niet klachten vrij. Ik zou dus zeggen als de zelftests positief blijven na een aantal dagen een PCR test doen als de eerste test negatief is.
Ik, had hem wel binnen de afleestijd trouwens. Dag later was die nog lichter. Nu 2 pcr testen gedaan en alles negatief, terwijl m'n man meteen knal positief was.