welke schoentjes mt 23, maar nog niet los lopen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by cowgirl80, Oct 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    7,993
    6,743
    113
    zuid-holland zuid
    ik zit met eeen lastig dilemma.
    Mijn zoontje loopt nog niet los, hij loopt aan 1 handje. Maar hij legt wel al hele afstanden af aangezien hij niet graag meer in de kinderwagen wil. Hij loopt vaak buiten en in winkels.
    Hij heeft een aantal slofjes/schoentjes versleten, maar deze zijn niet echt geschikt voor buiten. Zijn laatste paar waren oefenschoentjes van de prenatal en daar heeft hij na 2 weken al een gat in de zool gelopen ;)

Ik ben nu in schoenenwinkels gaan kijken, maar vaak hebben schoentjes maat 23 al een behoorlijk stugge zool. Echte oefenschoentjes gaan vaak maar tot mt22 en dat is te klein. Wat zal ik nu doen? Speciaal voor buiten toch maar een stugge zool en dan binnen wel zoveel mogelijk op sokken?
    Of heeft er iemand een tip voor oefenschoenen mt 23 die geschikt zijn voor buiten?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Gaat Shoesme niet verder dan 22? Ik vond die heel fijn voor het prille begin met lopen

3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    7,993
    6,743
    113
    zuid-holland zuid
    nee de oefenschoenen gaan maar tot maat 22 en die zijn te krap.
    Ze hebben wel grotere maten van shoesme natuurlijk maar die hebben een stugge zool

4. mama32

mama32 Bekend lid

Mar 14, 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Mijn dochtertje loopt ook alleen maar aan 2 handjes en heb voor haar toch al echte scgoentjes. Wel met een flex zool. In huis loopt ze meestal op haar sokken of leren slofjes!

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Hey, de walkproof van shoesme zijn toch best soepel? Okee niet so soepel als de extreme flex maar toch. Onze dochter had toen ze net los liep eerst walkproof en heeft daarna de zomer nog op extreme flex gelopen. Nu heeft ze volgensmij de trend proof en die lijken flexibeler dan de walkproof.....

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
  8. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    7,993
    6,743
    113
    zuid-holland zuid
    @deelight waar koop jij die in onze regio?

We zijn vanmiddag een hoop winkels langsgeweest (wilde toch liever niet online kopen) Ik ben vandaag gezwicht voor een paar Geox.. verkoopster bezwoer me dat de zool flexibel genoeg was. Ik had op internet gelezen dat je met 1 hand de neus naar de hiel moet kunnen buigen... dat kan ik bij deze schoenen wel, maar het kost wel moeite. Ben toch niet helemaal overtuigd dat ik de beste keus gemaakt heb, maar ja ik moest echt schoenen hebben vandaag :(
    Maar ja ze staan in elk geval heel leuk en hij loopt erop als een trein.

Share This Page