Eisprong met hcg in je lichaam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lov23, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wie had dit?
    Ik heb soms nog wel eens een ovutest gedaan om te kijken of die eens wat lichter wordt. Dit is niet zo dus ik ga ervan uit dat nog niet al het hcg weg is. Maar je kan schijnbaar een eisprong krijgen met hcg in je lichaam?

2. beccie86

beccie86 Actief lid

12 sep 2012
    299
    0
    0
    Volgend mij kan dat wel.
    Ik had na de 2de keer na 4 weken nog een licht streepje op me zwtest maar wel al een eisprong gehad.

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ja dat kan, als je hcg bijv. onder de 10 komt gaat je lijf hetzelfde doen als dat je pregnyl spuit...beneden een bepaalde waarde triggert het soms een eisprong..Het kan niet als je hcg nog torenhoog is...dat houd nml een eisprong tegen.

Ik had zelf na MK een hcg van 18 en 3 dagen later had ik controle echo en zagen ze dat ik alweer een eisprong had gehad. Diezelfde dag hcg weer laten prikken en toen zat ik op 2.5.

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja ik.
    Na mijn bbz een echo gehad, had zelfs nog licht positieve zwangerschapstesten.
    Stond toen toch echt een mooi eitje klaar om te springen.
    Volgens mijn gyn weet je lijf dat je niet meer zwanger bent en je natuurlijke proces verder gaat.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

oh oh .... nou dat wist ik dus niet hahaha...

6. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Vroeg mij hetzelfde af, maar weet dus nu dat het wel kan (mits het hcg niet te hoog meer is).

Deel Deze Pagina