Wie had dit? Ik heb soms nog wel eens een ovutest gedaan om te kijken of die eens wat lichter wordt. Dit is niet zo dus ik ga ervan uit dat nog niet al het hcg weg is. Maar je kan schijnbaar een eisprong krijgen met hcg in je lichaam?
Volgend mij kan dat wel. Ik had na de 2de keer na 4 weken nog een licht streepje op me zwtest maar wel al een eisprong gehad.
Ja dat kan, als je hcg bijv. onder de 10 komt gaat je lijf hetzelfde doen als dat je pregnyl spuit...beneden een bepaalde waarde triggert het soms een eisprong..Het kan niet als je hcg nog torenhoog is...dat houd nml een eisprong tegen. Ik had zelf na MK een hcg van 18 en 3 dagen later had ik controle echo en zagen ze dat ik alweer een eisprong had gehad. Diezelfde dag hcg weer laten prikken en toen zat ik op 2.5.
Ja ik. Na mijn bbz een echo gehad, had zelfs nog licht positieve zwangerschapstesten. Stond toen toch echt een mooi eitje klaar om te springen. Volgens mijn gyn weet je lijf dat je niet meer zwanger bent en je natuurlijke proces verder gaat.