Nav het topic wat het budget is voor de Sint, ben ik eens gaan nadenken wat ik voor mijn dochter wil gaan kopen. Maar erg ver kom ik niet! Dus plaats hier je tips voor de feestdagen, graag met de leeftijd erbij.
Onze oudste dame is net zo oud dus ik lees even mee! Ik wil graag een kaptafeltje voor op haar kamertje, een tafel en stoeltjes van Lief! voor op haar kamertje en een nieuw setje kleertjes voor haar Babyborn. Ook heb ik al een dansmat liggen van Hello Kitty en krijgt ze de K3 meezing microfoon. De grootste hits zijn hier op dit moment: Keukentje en acc, Babyborn en acc en haar trampoline (maar dat is meer een zomer cadeau he).
Ik heb een jongetje dus aan mijn cadeautjes heb je niet zo veel denk ik... Ik ben in ieder geval van plan wat uitbreiding te kopen voor zijn toet toet spullen en uitbreiding voor de houten treinrails. De houten trein (startersset) heeft hij met zijn verjaardag gekregen en hij vindt dit erg leuk! Verder nog wat boekjes om voor te lezen voor het slapen gaan. Meer ideeën heb ik ook nog niet...
hier krijgt ze vooral veel knutsel spullen en ik heb van die mini babyborn speelsetjes gekocht. Ik vind een kaptafel wel een erg leuk idee trouwens! Toch maar over nadenken...
Toch en dat is echt niet perse aan jou gericht hoor blijf ik me verbazen over de hoeveelheid topics over wat te geven welk kado etc... Dat is bij mij nou echt nooit het probleem weet veel te veel... Goed... Mijnmeisje speelt vooral met poppen, dus poppenspullen zijn altijd goed, maar ook knutseldingen/ kralen/ verf/ boekjes/ puzzels/ babinolocoboekjes/ dvd van bv sesamstraat / verkleedkleding/ stickers/ rokjes en jurkjes... ROZE dingen maakt niet wat haha ... Zo kan ik nog wel even doorgaan
Tja, dat kan natuurlijk . Ik denk dat ik nog een fauteuiltje voor haar koop. Ze zit nu vaak op een poef, maar heb leuke stoeltjes gezien waar haar naam op geborduurd kan worden. Verder nog een cd van K3. We waren gisteren bij een optreden in Plopsaland, en kende veel liedjes niet. De liedjes die ze wel kende, werd ze helemaal enthousiast van .
Normaal weet ik ook te veel en kan nu ook te veel bedenken...maar ik eigenlijk niet nog meer zooi in huis... Wil dus liefst uitbreiding op, maar dat gaat ook niet altijd (Duplo hebben we al zoveel bijvoorbeeld...). Het plan is: Voor de oudste (4): verkleedkleren en misschien stoeltje voor de pop Voor de jongste (1,5): stoeltje voor de pop en stoffen taart voor in het keukentje We vieren Sinterklaas met heel veel mensen, dus iedereen doet maar één/twee cadeautjes voor zijn/haar eigen kind(eren), anders is het geen doen. Mochten we het toch apart vieren, dan doe ik er, denk ik, voor de oudste nog knutselspullen en een leesboekje bij en voor de jongste poppenkleertjes ofzo. Heb ook de Sinterklaasboot van Playmobil, maar vind het zonde om die pas met pakjesavond te geven...die krijgt ze dus in haar schoen. Beetje groot cadeau voor in de schoen, maar dan kan ze er tenminste een tijdje mee spelen.
Ik heb al wat voor E. Gekocht. Blokken uitbreiding van hello kitty Nieuwe box van hello kitty.voor de blokken. Springtouw Puzzel Memory Nu ga ik eerst haar verjaardag afwachten ( 11 Nov)
Ze krijgt van mijn moeder en broertje vd week een poppenwagen, dus denk dat we zelf voor die tijd gaan kijken voor een "echte" pop (met sint/kerst is ze ruim 20 mnd) Verder denk ik dat ik maar ga kijken voor duplo/little people spulletjes.. Als we ergens zijn waar ze dat hebben kan ze er zooo lang mee spelen.. En wil denk ik ook kijken voor kleurboekjes/potloden/stiften/klei (dit wel om onder toezicht mee te spelen)
Ik ga tiptoi geven, mijn zoontje wordt 4 in februari. Verder vind ik t ook heel moeilijk. Hij heeft al zoveel. Misschien iets van muziekinstrumenten. Hij vind een djembe prachtig, net als een gitaar, maar die hebben we zelf al.
Voor mn dochtertje van 2,5 jeb ik vorige week hello kitty schaatsen gekocht. 5 euro bij het kruidvat. Van die meegroeidingen met dubbele ijzers. Verder plah doo setje met 35 cijfer en lettervormpjes voor 4 euro, prinsessenkoffertje met stiften, krijtjes en potloden. Prinsessen_etui voor haar kleurtjes. Volgende week is er een hello kitty setje bij het kruidvat voor 7 euro. Soort duplo. Ga nog kijken voor iets voor pop en hobbyspulletjes.
Daar verbaas ik me ook altijd een beetje over... En zeker tot een jaar of 6 is echt zooooo bizar veel leuks te vinden. Daarna vind ik het lastiger.... Vooral omdat de smaak dan ook wat duurder wordt meestal... Kinderen hebben dan al echt hobbies en de standaardkadootjes als lego en playmobil zijn ze dan ook uitgegroeid. Maar ook daar lukt het me vaak wel om iets leuks te verzinnen.. Jongetjes wat lastiger dan meisjes.. Maar toch. Met 2 jaar speelde onze dochter nog heel veel met little people ook trouwens. Daar kun je je sowieso al arm aan kopen..... Maar op die leeftijd ook leuk... Kinderhuishoudspulletjes.. Stofzuigertje, veger, keuken met spulletjes, speelgoedkassa, puzzels, voorleesboek... Voor mijn favoriete 6-jarige nog niet nagedacht maar die is nog steeds gek op playmobil. Inmiddels ook fan van lalaloopsy... Ze heeft ook al wat van lalaloopsy gehad tijdje terug. Verder wil ze graag het anatomisch torso model van de hema. En knutselspullen doen het hier ook altijd goed. 3D puzzels...
Het kan ook juìst lastig zijn dat er zo veel te vinden is. En als ze ouder worden gaan ze toch zelf dingen vragen? Dan lijkt mij het juist weer makkelijker worden. Ik zag in de folder van het Kruidvat een step staan, die gaat er hier ook komen! Ze heeft nu een step met drie wielen, maar daar is ze eigen te groot voor.
Nouja.. Meeste kinderverjaardagen waar ik kom is met kleinere kinderen... Dat scheelt. En laatst voor een 9-jarige die verzot is op konijntjes een mooie nieuwe schoudertas/schooltas van little divas gekocht. Met konijntje dus. En zat een bijpassend (enorm klemmend helaas) portemonneetje bij. En er ligt hier een boekje met bolletjes katoen klaar voor nichtje van 10 die graag wil leren haken. Maar normaal.. Vind ik het maar lastig.