Ik zag op de laatste foto wel een streepje! Spannend Hopen dat je testen vandaag duidelijker zijn, want de kv 2v5 schijnt sneller positief te testen dan andere tests..
Ik mag met trots melden dat ik wel degelijk zwanger ben!! De testjes worden langzaam steeds donkerder.. Ik kreeg de foto niet helemaal duidelijk scherp, maar in werkelijkheid is het echt geen tuur testje meer. Je hoeft hem dus ook niet te kantelen wil je het streepje zien. Helemaal happy dus..
gefeliciteerd, echter zou ik er niet direct vanuit gaan dat je langer zwanger bent, daarvoor zou het streepje duidelijker moeten zijn als dat die is, maar zwanger ben je
Dankjewel dames.. ik denk dat ik net 4 weken ben en dat ik mogelijk een cyclus heb overgeslagen! Raar, maar waar! Voor alsnog zijn wij erg blij met eindelijk een positieve test, na al die weken in de onzekerheid gezeten te hebben..
gefeliciiiiteerd was deze ook van zw&k want dat zijn toch die extra gevoelige testen? zouden die dan niet eerder dan de k2v5 moeten aangeven dat je zwanger bent?