valt dit ook onder symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lovecouple, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    hallo allemaal.
    ik heb een vraag.

ik ben op 13 april ongesteld geworden en daarna tot 9 juli niet meer. Op 9 juli was weer me 1e ongesteldheidsdag.
    In die tijd had ik zo pijn overal.. last van me buik rug misselijk hoofdpijn moe.. je zou denken he ze is zwanger.. maar nee hoor.. 9 juli werd ik weer ongesteld en testen waren nega. bij de dokter geweest enz.. enz.. Maar nu moest ik vorige week woensdag weer ongesteld worden. Ik ben terug ekomen van vakantie met me gedachten bij het lekker weer enz.. 1e week van vakantie ong geweest dus de 2e week gewoon normaal sex gehad.. maar niet met de gedachten bij een kindje.
    Nou toen ik thuis kwam van de vakantie bestolen we om een puppy te nemen dus alleen maar met me gedachten bij een hondje.. nu ben ik 12 dagen over tijd..voel me goed.. wel last van me rug.. en van de week 1 dag voelde ik me echt ziek misselijk buikpijn enz.. maar wat zou het nu zijn.. vind het zoo raar.. weenie meer wat ik moet doen :S

2. Waith

Waith Lid

17 aug 2008
    58
    0
    0
    heb je al opnieuw getest?

3. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    nee nog niet en dat vind ik ook zo stom want normaal als ik 1 dag over tijd was zat ik al in de drogist.. maar nu heb ik dat helemaal niet.. ik heb me hondje nu 3 dagen en dat beschouw ik echt als een kindje dus ben meer met me gedachten bij hem dan bij zwanger worden.. maar dn dnek ik ook weer van jaa ben nu wel alweeer 12 dagen over tijd.. en omdat ik zoo vaak teleurgesteld ben in een test denk ik va ja het zal tog wel nie zo zijn.. ben nu wel al bijna 11 maanden bezig om zwanger te worden

4. Waith

Waith Lid

17 aug 2008
    58
    0
    0
    Als ik in jullie schoenen had gestaan, was ik bij de drogist geweest, ten eerste had ik geweten waar ik aan toe was, en ten tweede had ik me dan geen kopzorgen meer gemaakt..
    maar goed dat is voor een ieder anders denk ik..
    in ieder geval heel veel succes toegewenst.

Gr
    Waith

5. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    als ik jou was zou ik idd gewoon ff testje tegen aan gooien, heb je tenminste zekerheid!

Leuk dat je een hondje erbij heb, wat voor 1 issut? (heb zelf een jack russel is ondertussen al weer bijna 7jr. gaat onwijs hard..)

succes!

6. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Ik heb een amerikaanse stafford.. zo'n liefie maar super eigenwijs hij is vandaag 8 weken

Deel Deze Pagina