Zal wel weer op de kop zijn...... Ik test al steeds.. ja test verslaafd al wou ik dat niet , onderste is van vanmiddag en bovenste van gisteravond, zit nu 8 dagen na terug plaatsing en 13 dagen na pregnyl. Ik vind hem zeker duidelijker maar van pregnyl 5000 lijkt me sterk? Maandag bloedtest
Ik vind het vrij positief!! Ook ondanks de pregnyl,de streep zou dan juist lichter moeten worden. Al voorzichtig gefeliciteerd!!
Daarom denk ik ook ohhh wat dom wacht toch netjes.. maarja dat is niet gelukt zoals jullie zien. Kan alle kanten op.. Ga weekend zolang er niks gebeurd digitale test doen. Ben benieuwd naar maandag!
Pregnyl zit zeker 10 dagen in je lijf. Met 13 dagen, zeg ik; positief Wel te vroeg getest dus probeer het gewoon 16 dagen na pregnyl (14 dagen na eisprong) en dan issie duidelijker!
Dank jullie wel alvast. Ga ook echt zaterdag met digitale test proberen.. En dan die bloed test maandag half 9 , 13.15 mag ik dan bellen
Positief! Zwanger!!! Ik testte bij m'n 1e zwangerschap na 8dg ook positief, ook 13 dg na pregnyl. Hij zit nu naast me .