Ik zit al tijden met stomme verbazing te kijken naar ons nieuwe "TV talent". Je bent een malloot, je doet mee aan een TV programma.. daar maak je je een beetje belachelijk en hoppa... paar weken later heb je je eigen TV programma en behoor je tot de groep "TV sterren" . Kijk naar die 2 meiden die ooit mee gedaan hebben met take me out.. ze worden gewoon betiteld met TV ster.. Is het nou werkelijk zo droevig gesteld in NL dat ze geen echt talent meer kunnen vinden en daarom hun zendtijd vullen met domme nietszeggende mensen in een hoegenaamd realityprogramma? Vind het echt triest Je neemt wat haags aso volk, noemt het oh oh cherso en je hebt een kijkcijferhit? Is er in NL werkelijk zo weinig behoefte aan programma's op niveau dat we avond na avond overspoeld worden met domme kippen en platvloers geneuzel?
Zelf vindt ik het af en toe leuk om een simpel programma te kijken. Even lekker nergen bij na hoef te denken en om de domste dingen lachen. Vooral als ik het nieuws of zo gezien heb dan ben ik wel aan toe aan iets simpels en leuks
ben het helemaal met je eens limmeke, om je rot te schamen, ik boycot het dan ook structureel. hier komt het er niet op.
Tja, blijkbaar is dat wat goed bekeken wordt. En er worden helaas steeds meer enkel nog programma's gemaakt en uitgezonden die voldoende kijkcijfers halen. Maakt niet uit het het goed of slecht is, de kijkcijfers (en dus geld) bepalen alles Zelfs bij de publieke omroep ontkom je er niet meer aan, (ik erger me bijvoorbeeld groen en geel als ik eens per ongeluk langs pownews zap. Dat is geen nieuws, dat is anderen gewoon af lopen zeiken en zelf de lolligste proberen te zijn). Jammer idd...
Ik kijk er niet naar, maar vind het prima als het op tv is. Als het zovaak op tv is, zullen er genoeg mensen zijn die er behoefte aan hebben. Ieder zijn ding toch? Als je niet wilt kijken, kijk je niet. Er zijn ook genoeg programma's met niveau op tv vind ik. Oh, trouwens, ik vind Brit wel heel grappig
idd... ik kijk absoluut niet na deze programma"s...... Wat me trouwens ook een beetje begint te irriteren (beetje off topic) zijn de "zielige verhalen"..... en dan bedoel ik zielige verhalen om "stemmen te winnen" ofzo.... pffffff..... Valt me zo op.....
Ik kijk dat soort programma's niet, dus irriteer me er ook niet aan. Vorige week zat er een blond meisje aan tafel bij DWDD. Kende ik niet, maar ze was klaarblijkelijk grappig en werd geroemd om haar simplistische opmerkingen uit een aantal programma's waar ik nog nooit van had gehoord. Ze had de lachers op haar hand, van Nieuwkerrk deed ook leuk mee, maar volgens mij deed ze het er niet om, was ze echt zo. Best sneu eigenlijk. Het leek me een lief meisje.
Ach, er zijn ook genoeg nuttige/serieuze programma's die ik niet kijken. Wordt momenteel ook strontziek van al die series m.b.t. agenten/CSI/ziekenhuizen etc etc. Tja, voor ieder wat wils denk ik dan. Ik kijk waar ik zin in heb en de rest kijkt naar de rest. Of het nu onnozel is of serieus. Tja, that's television!
Ik kijk dat soort programma's, ik vind het leuk entertainment en nee ik ben niet dom! Laat iedereen lekker kijken wat hij of zij wilt, voor ieder wat wils toch
Ik vind het ook verschrikkelijk, heb 2 weken terug geprobeerd om nog eens Oh Oh Cherso te kijken, maar ik krijg er gewoon kromme tenen van! Ik vind het sowieso jammer dat het er weinig goede NEDERLANDSE programma's op de televisie zijn! Smaken verschillen natuurlijk...
ik weet niet over welk programma je het hebt, maar ik erger me al aan de hoeveelheid talentjen jachten en alle nieuwe "sterren" van het nivo Ben. dan heb ik al genoeg tv gekeken eigenlijk. ik kijk dus zelden tv meer. en dan het aantal programma's van zielige mensen die zijn ook niet meer te tellen inmiddels inderdaad. om over die haagjes nog maar te zwijgen, gelukkig heb ik die nog nooit gezien. vond de voorstukjes al erg zat. zo hier of daar zit er nog wel een leuk normaal programma tussen, maar veel is het niet meer inderdaad. in ieder geval niet iets om een duur digitaal pakket voor te hebben. gelukkig hebben we ook zoiets als uitzending gemist en kun je zelf iets leuks uitzoeken.
Mijn man en ik kijken eigenlijk weinig tv maar voornamelijk series. En af en toe nemen we een docu op. Lang leve interactieve tv!!! Ik erger me dood bij mijn souders, die kijken altijd extreme home make over en dergelijke pfff vermoeiend.
dat is het nu net.. ik moet goed zoeken op de NL zenders om iets te zien wat ik wil.. tis allemaal reality, liefst zo dom en platvloers mogelijk, niet te veel inhoud en graag met wat mensen die toch beetje opvallen in de maatschappij.. (en ik heb niet over de mensen die kijken, maar de mensen die ineens TVster genoemd worden en blijkbaar dan boeiend genoeg zijn om TV kijkend NL aan de buis gekluistert te houden)
Ik kom zelf uit den haag en vind dat oh oh cherso toch wel zoiets stoms ( en niet omdat ze uit den haag komen ) Als het een stel uit Groningen Amsterdam of Belgiƫ was had ik er het zelfde over gedacht. Maar bah bah bah hoe dom kun je zijn en hoe zet je je zelf voor schut...