ik zag het net ook, je ziet die buik echt dubbel klappen. ze zeggen nu ook dat ze een draagmoeder heeft.;?
BEETJE rare buik ! adoptie kindje misschien in aankomst? en iedereen laten denken dat het haar "eigen"kindje is? of misschien draagmoeder wat al gezegt word?? Maar vind het wel raar hoor om met zo nep toeter rond te gaan lopen.
huh, ik bekeek de foto's en zat met m'n mond open te zien, heb m'n hoofd zowat naar alle kanten gedraaid om een verklaring te vinden voor het kleed dat zo raar zit bizar !
Heb ook al een flinke buik...maar ik ga ook niet zo zitten hahaha, dat gaat gewoon niet!! Mijn buik vouwt zich niet dubbel....of eigenlijk wel een beetje maar niet zo...vreemd (misschien ligt het aan de jurk die ze aan heeft dat die raar plooit omdat zei dus zo naar voren buigt??)
Nja wat is dat dan.. Als ze nou een kindje adopteert of wat dan ook, zeg het dan gewoon eerlijk. En ga niet met zo'n nep ding rond lopen
Er waren laatst ookal opmerkingen over haar buik. Hij zou nogal groot zijn voor de duur van de zwangerschap en er gingen geruchten dat ze een nepbuik draagt om de zwangerschap op te laten vallen. Het zou mij niets verbazen als dat echt zo is
Ach ik weet niet hoor..Ik kan me niet voorstellen dat ze haar zwangerschap faked. Kom op deze vrouw staat elke dag in de spotlights en elke kleine verandering aan haar zal opgemerkt worden. Ik neem aan dat ze niet zo dom is om een zwangerschap te faken, daarvoor staat er teveel op het spel zoals haar carriere. Op die foto's lijkt het raar maar je ziet haar gezicht niet, dus wie zegt dat ze het echt zelf is? Edit* Ik zie het net op het filmpje ook inderdaad. Wel vreemd, maar toch denk ik niet dat het gefaked is.
Toen ik de foto's zag dacht ik ook dat ze misschien bewerkt waren, tot ik het filmpje zag! No way dat dat mogelijk is met een zwangere buik, absoluut niet! Heel bizar..
Ik heb het filmpje 3 x gezien, maar wat mij ook opvalt is, dat ze haar buik ook voorzichtig verbergt!
Ach wat een onzin zeg! echt vreselijk dat dit soort verhalen de wereld in geholpen worden. Ik geloof dat zij echt zwanger is! zag een foto van der blote buik en haar hoofd en dat zegt voor mij wel genoeg. Mensen moet toch ook altijd iets vinden om celeberties af te zeiken bah
Zoals ik in dat andere onderwerp ook al schreef. Wij kennen haar niet,dus vindt het altijd vreemd dat mensen schrijven/zeggen dat is niks voor haar. Waarom niet?? Zou toch best kunnen. Zij is echt geen heilige ofzo. En mocht dit en dat andere artikel een leugen zijn dan vindt ik het sneu voor haar.
Hmm, apart... Maar net wat hier boven gezegd wordt. Een tijdje geleden was er ook een topic en toen werd er een link neergezet dat ze in bikini stond..... En daar was wel een duidelijke buik aanwezig toch?
Ik heb toch niet gezegd dat ze een heilige is? jij vind het vreemd dat mensen schrijven dat ze dit niet geloven ik vind het raar als mensen zeggen dat ze dit wel geloven. Hoeveel van de roddels blijken achteraf nu wel waar te zijn ? Het lijkt mij nogal bizar dat ze een zwangerschap gaat faken met buik en al ! ze staat zoveel in de spotlights. hierbij een link van der blote zwangere buik, vraag me af hoe ze die genept heeft Photo: Beyonce pregnant bikini / iGossip
In de ditjes en datjes staat volgens mij een foto van haar in bikini met zwangere buik. En volgens mij is het gewoon het jurkje wat raar valt.
Ik bedoelde niet dat jij haar een heilige noemde Dus sorry als je dat zo opgevat hebt. Wat ik eigenlijk met mijn stukje probeerde te zeggen,is dat ik vaak lees/hoor (in het algemeen) dat bijv. beyonce zoiets noooiiittt zou doen. En eigenlijk zei daarom dus zij is geen heilige ook zij kan zoiets doen. Maar goed het was dus niet direct na jou bedoelt maar gewoon in het algemeen
Het ziet er inderdaad een beetje vreemd uit. Maar ik denk dat er vanuit een rare invalshoek een foto is genomen en het jurkje raar viel. Ik kan mij niet voorstellen dat het nep is.