Ik heb zulke leuke skinnybroekjes gezien bij de H&M voor mijn dochter Ze is alleen nogal een ukje en draagt nu maat 80/86. Ligt een beetje aan hoe het valt. Deze broekjes zijn alleen vanaf maat 86. Iemand ervaring met hoe de kleertjes van H&M passen? Thanks!
Mijn ervaring is dat de kleding van H&M groot valt. Althans de baby collectie , zat onze dochter altijd een maatje kleiner dan de kleren van Bv Hema of prenatal.
H&M valt redelijk groot in mijn ervaring. Ik gebruikte die vaak als hij tussen 2 maten hing. Maar niet dat het nou een hele maat anders liep. In vergelijking met de C&A en Hema dan, die we vaak hebben.
Mijn kids hebben allebei lange benen dus kijk ik er vaak of er van die elastieken in zitten zodat ik het aan kan trekken (als je begrijpt wat ik bedoel), dus het skinny spijkerbroekje wat ik er laatst voor Kinley heb gekocht (68) past haar nu qua lengte goed maar het middeltje heb ik wel op de strakste stand moeten zetten. Groetje sAnita
Ik vind het ook erg groot vallen. Maat 86 van de skinny zal pas passen als je dochter maat 86 bijna uit is. Mijn dochter past nu net 74 niet meer terwijl ze in 80 of kleine 86 zit. Mijn dochter is klein en tenger, als ze klein en forser is zal het anders zijn.
Ok, bedankt dames! Ben bang dat het dan niet gaat passen. Ze is erg fijntjes en helemaal om haar middel.. Nog even wachten dan maar.. JAMMER! Vind het zo jammer dat de leuke kleertjes vaak pas beginnen bij 86/92, mijn dochter is al een echte peuter en wil haar wat stoerdere kleertjes aantrekken, niet meer die schattige babykleertjes die dus wel in haar maat zijn..
Dat probleem heb ik ook! Dochter is ook 2 en zit in maat 74/80 van broeken en 80/kleine86 van shirts. Bij heel veel winkels zit je dan nog op de babyafdeling en dat is vaak echt te kinderachtig voor een 2-jarige! Bij de Hema past vaak wel 86/92 van shirts en jassen. Daar kan ik voor bovenkleding wel kiezen wat ik het leukst vind, bij andere winkels is het echt nog te groot. Volgens de hema horen ze nu in 98/104 zag ik maandag!
Hier idd ook 74/80 van broeken en rokjes en 80/86 shirts, grappig Hema heeft idd nog wel kleren die passen. Heb laatst een leuk jurkje gekocht in maat 86/92, was wel wat groot maar kan prima. En daar hebben ze nu ook leuke skinny broekjes vanaf 92.. aaah! En 98/104? Ben benieuwd wanneer ze dat gaat passen, volgend winter?
enne van bakkaboe? Is dat niks? Hier ook een kleintje (86) en bakaboe past altijd goed en ook nog eens erg leuke kleding!
Bakkaboe zit af en toe wat leuks tussen idd, maar nog steeds 'freubelig' Juist die stoere skinnybroekjes en shirts zonder teveel franjes en dingetjes vind ik leuk en die beginnen dus meestal vanaf 92.. Nog even geduld hebben en goed zoeken dus
Mijn meisje is ook zo'n smal poppetje. is bijna 2,5 en zit net in maatje 92...wat lengte betreft, taille zou best 86+ mogen zijn. Toevallig zaterdag een skinny jeans gekocht van Name It en die zit in de taille perfect (en de van Esprit ook). Misschien heeft Name It wel kleine maatjes?