Joey is altijd al een flinke knul geweest en ik vroeg mij af hoe lang/zwaar jullie peuter was/is rond de 2e verjaardag! Ik zal Joey vanavond eens wegen en meten
Hoi, Fleur was rond haar tweede 93 cm zoiets en 15 kilo. Nu ruim 2 1/2 en 97 cm met 16 kilo. Ze lijkt wel 3! Ongeveer een kilo zwaarder dan het gemiddelde meisje maar dan ook een stuk langer. Mollig maar niet dik of zo. Groet Charlie
Thijmen weegt ook rond de 14 kg, maar hoe lang hij is... moet binnenkort weer naar het cb dus ben benieuwd
wat een inieminie zeg vergeleken met hierboven haha Scheelt toch zeker 10 cm. Ach ze is altijd klein fijn geweest maar klopt allemaal netjes met gewicht.....
Jelle is nu net 2, pas had ik hem gemeten en zat het rond de 92 cm. En qua gewicht is ie 16,2 kilo, volgens onze weegschaal. Ook een flinkerd dus. We waren gisteren op verjaardag bij vrienden van ons; hun dochtertje werd 3, maar Jelle is een paar cm groter, en 5 kilo zwaarder dan zij
Denk dat mijn zoontje rond de 10 kilo zat met zijn tweede verjaardag. Lengte weet ik zo niet, hij had maat 80-86 toen. Klein licht ventje dus! Volgende week cb dan weten we hoe lang en hoe zwaar hij nu is.
Ongeveer 94cm en 13kg, lekker lang dus Over een paar weken weer cb, kunnen we weer goed meten/wegen, is toch makkelijker dan thuis.
vanochtend gewogen en gemeten: 15,2 kilo en 92cm lang. Blij te lezen dat dat toch wel redelijk gemiddeld is. De kleine van Roodkapje is altijd al veel kleiner geweest, die reken ik nie mee hoor
Pfff hier ook een inimini hoor, met 2jaar 79 cm en 9.4 kilo. Nu met 3.5 jaar 92 cm en 14 kilo, dus nog steeds klein maar fijn.
Hier ook twee die redelijk 'klein' zijn ! Malou was 2 weken voor haar tweede verjaardag 9.450 kilo en 81 centimeter. Ruben was 2 weken voor zijn tweede verjaardag 9.180 kilo en 80 centimeter.